Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem Base Builder (basebuilder)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Veroz

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Krasnystaw
Offline

Napisano 06.08.2010 13:03

Witam.
Problem polega na tym że każdy może sobie przesuwać różne platformy, gdy zombie znajduje się w swojej "bazie" - może przeciągać obiekty.
Gdy jest po czasie budowania baz może każdy przesuwać wszystko. Z tego co widziałem nie powinno pozwolić komuś przesunąć platformy jeżeli już ktoś ją użył.
Jak to ustawić ? Żeby nikt nie mógł ruszyć platformy jeżeli ktoś już z niej skorzystał?

basebuilder

@EDIT
Dobra, chodziło mi o to że zombie mogą przyciągać do siebie elementy, w czasie odliczania i po.
Ludzie tak samo.
proszę o pomoc.

Użytkownik Veroz edytował ten post 06.08.2010 14:42

  • +
  • -
  • 0

#2 Andrzejos667

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:139
  • Lokalizacja:Urzedow
Offline

Napisano 06.08.2010 13:22

Proszę
[Base Buildier] One Player To Block - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

#3 Bad

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:97
Offline

Napisano 06.08.2010 13:49

wy naprawdę nie wiecie co to sa cvary?

w podstawowym pluginie to juz jest..

bb_claim_mode <0 / 1> (Def: 0) / / Włącz tryb twierdzą, w której gracz może ubiegać się o całość i być jedynym, który może przenieść
bb_claim_max <#> (Def: 6) / / Maksymalna liczba obiektów do wniosku, 0 = bez limitu dochodzić obiektów
  • +
  • -
  • 0

#4 Andrzejos667

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:139
  • Lokalizacja:Urzedow
Offline

Napisano 06.08.2010 14:00

juras91
Każdy wie co to cvary
To są ustawienia dla pluginu w innym pliku niż .SMA
To moje pojęcie.
Ale w cvarach nic w takim problemie moze nie zmienic.A ten plugin co dalem moze pomoc

#5 Veroz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Krasnystaw
Offline

Napisano 06.08.2010 14:19

Dzięki, dzięki.
Wszystko sprawdzę, cvarów nie dodaje.

06 sierpień 2010 - 14:41:
Dobra, chodziło mi o to że zombie mogą przyciągać do siebie elementy, w czasie odliczania i po.
Ludzie tak samo.
proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#6 Andrzejos667

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:139
  • Lokalizacja:Urzedow
Offline

Napisano 06.08.2010 14:47

Ale jak instalowales plugin to cvary tez musisz dodac i to wszystkie

06 sierpień 2010 - 15:08:
w cvarach ustawiaj




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych