Zrobiłem takiego ifa:
if(( klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Ninja || klasa_gracza[id] == Tropiciel || klasa_gracza[id] == Zolnierz || klasa_gracza[id] == Szeregowy || klasa_gracza[id] == General || klasa_gracza[id] == Wojskowy || klasa_gracza[id] == Pulkownik || klasa_gracza[id] == Sierzant || klasa_gracza[id] == Kapitan ) && klasa_gracza[attacker] != klasa_gracza[id])
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
Zadziała on prawidłowo?
(Warunek jeśli zabity to 'VIP klasa' a zabijający 'Nie VIP klasa')
I czy dobrze jest tyle w 1 ifie robić
if ( ( klasa_gracza[id] == VIPKlasa || i tak kilka razy) && klasa_gracza[attacker] != klasa_gracza[id])
Wiem że było coś z constem ale już nie pamiętam jak to stosować