Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niespotykany problem z serwerami zombie i deathrun


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 23.07.2010 23:17

Witam. Mam dość poważny problem, na moim serwerze Zombie występują błędy (opiszę je poniżej). Do tej pory była to sprawa chyba tylko tego serwera, ale dzisiaj dowiedziałem się że identyczna sytuacja ma miejsce także na moim serwer - Deathrun. Wszystkie błędy, jakie występują podczas tego "buga" postaram się opisać:

- w przypadku zarażenia 1 osoby przez drugą na zombie - zamiana modelu gracza na model zombie następuje z opóźnieniem od 1 do 5 minut (tj. zombie wygląda jak człowiek, człowiek jak zombie)
- wiadomość wysłana do chat'a pojawia się na nim z opóźnieniem (różnym, od około 1 minuty nawet do 5)
- wiadomości kto umarł / kto kogo zabił pokazują się z opóźnieniem (tak jak wyżej)
- wiadomości dotyczące końca rundy/roundsoundy/dźwięki śmierci słyszane są z opóźnieniem (tak jak wyżej)
- Część graczy serwera wywala z błędem:
Reliable channel overflowed
- Każdego rodzaju menu pokazują się z opóźnieniem (np. gdy wpiszemy /server, menu pokaże się nam po czasie od 1 do 5 minut, to samo z amxmodmenu, mutemenu itp.)

Cały ten wielki bug serwera trwa różnie, niekiedy 5 minut, niekiedy nawet pół godziny. Za każdym razem skutkuje to prawie całkowitym wyludnieniem serwera. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły - co może być tego winą oraz jak można to naprawić - niech tu pisze... męczę się z tym od ponad miesiąca, każda pomoc/sugestia się przyda. Logi obu serwerów są czyste. Pluginy z tych serwów są brane tylko ze stron, na których można polegać. Jeśli będą potrzebne jakieś pliki/ss'y itp. dam je tu jak najszybciej.
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 23.07.2010 23:27

Coś mi się wydaje że masz przeciążony sprzęt (te dowody co nam podałeś wskazują na to). Mod Zombie jest dosyć wymagającym modem do tego jak mówisz masz jeszcze serwer DeathRun który też jest dosyć wymagającym modem ze względu na mapki. Nie wiem czy posiadasz jeszcze jakieś serwery na tej maszynie bo nie napisałeś tego. Ja bym radził spróbować wyłączyć wszystkie serwery i zostawić ZMI, sprawdzić jak się będzie zachowywał i jeśli będzie wszystko dobrze to wybór należy do ciebie.
  • +
  • -
  • 1

#3 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 23.07.2010 23:29

Te serwery nie są stawione u mnie. Oba są wykupione w hostingu (Gamesol), w różnych lokacjach
  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 23.07.2010 23:38

To jakim cudem jeden jest zależny od drugiego ? (pytanie retoryczne)
Czy używasz może xREDIRECT lub jakiegoś innego pluginu który używa socketów ? jeśli tak to wyłącz je i sprawdź czy nadal będzie lagowało .
  • +
  • -
  • 0

#5 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 23.07.2010 23:48

xredirect używam ale dopiero od kilku dni, a na zombie działo się to od bardzo długiego czasu. To nie jest zależne od siebie, być może mam ogromnego pecha, ale na 2 moich serwerach w 1 momencie wystąpił dokładnie ten sam błąd który opisałem u góry, i jest tak cały czas.
  • +
  • -
  • 0

#6 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 23.07.2010 23:56

Wyłącz wszystko co używa socketów (czyt. xREDIRECT), zresetuj serwer i wtedy sprawdź.
  • +
  • -
  • 0

#7 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 23.07.2010 23:59

zp_zclasses40.amxx
zombie_plague40.amxx
zp_class_tight10c.amxx
zp_extra_zspawn.amxx
parachute.amxx
zp_extra_speed_boost.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_zclass_super_zombie.amxx
zp_extra_human_armor.amxx
zp_hostname_modes.amxx
zp_extra_low_gravity.amxx
zp_extra_healt.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
abd.amxx
poprawne_rate.amxx
xredirect.amxx
rangeban.amxx
en.amxx
reklama.amxx
NieMowIP.amxx
No_advertisement.amxx
amx_showip.amxx
ultimate_ss.amxx
mutemenu.amxx
Allow_round_finish.amxx
slots_reservation.amxx

Któryś plugin poza xredirect mam wyłączyć bo się nie orientuję?


@@edit

Wyłączyłem xredirect, sprawdzaliśmy i po jakimś czasie znowu zaczęło się dziać na serwerze to samo.

Zauważyłem też kolejną może istotną rzecz. Podczas gdy jest bug, niekiedy serwer się wyłącza, w konsoli dostaję wtedy taką wiadomość
Auto-restarting the server on crash
Using Pentium II Optimised binary.
Auto detecting CPU

Użytkownik *Szyjanq* edytował ten post 24.07.2010 21:43

  • +
  • -
  • 0

#8 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 26.07.2010 19:40

Logi z tamtego "server on crash" posiadasz? Zarzuć je tutaj.
PS. W uja masz tych pluginów ^^ A w szczególności dodatków do zm
PS2. Daj jeszcze listę pluginów DR i ZM, może mają podobieństwo tzn ten sam plugin.

Użytkownik Apple() edytował ten post 26.07.2010 19:41

  • +
  • -
  • 0

#9 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 27.07.2010 16:20

Nie ma żadnych logów, jest tylko takie coś. Pluginy z DR i ZM są takie same tylko pod względem tych które były tam od początku (lub też pluginów podstawowych do gry bez których moim zdaniem grać się nie da ;P), reszta się różni. Pisałem do gamesolu żeby sprawdzili czy to wina dedyka, ale okazał się być stabilny, wgrali mi tylko jakąś aktualizację steam i mam sprawdzać czy wszystko już działa. Temat raczej można zamknąć, spróbuję rozwiązać ten problem z pomocą firmy. Za pomoc i tak bardzo dziękuję ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych