Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

daj, wez pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kaska

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KRK
Offline

Napisano 06.07.2010 10:19

Witam mogłby ktoś przerobić tą komende ?? Obecnie jest tak ze jak wpiszesz /oddaj i jak ktos wpisze /wez to zabiera ten oddany item. A czy mogłby ktoś przerobic tak ze jak wpisze /oddaj nick gracza to odda mu ten item tak jak w POKEMOD ??



    register_clcmd("say /oddaj","oddajitem")
	register_clcmd("say /wez","wezitem")





new olditem = 0
new olditem_durability = 0






public oddajitem(id)
{
if (cs_get_user_money(id) - 3000 < 0) 
show_hudmessage(id, "Nie mozesz oddac itemu, nie masz 3000")
else
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 3000)
olditem = player_item_id[id]
olditem_durability = item_durability[id]
dropitem(id)
show_hudmessage(id, "Wlasnie oddales swoj item koledze")
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public wezitem(id)
{
if (cs_get_user_money(id) - 5500 < 0)
show_hudmessage(id, "Nie stac Cie na podniesienie itemu, nie masz 5500") 
else
{
if (olditem > 0)
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 5500)
award_item(id, olditem)
item_durability[id] = olditem_durability
olditem = 0
show_hudmessage(id, "dzięki koledze masz nowy item")
}
else
show_hudmessage(id, "Nie masz skad wziąć itemka")
}
return PLUGIN_HANDLED

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych