Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Jak ustawić X Lvl na start ?

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.06.2010 06:32

*
Popularny

Może wyda wam się chaotyczne, że piszę o takich rzeczach jednak kiedyś tego nie mogłem znaleźć i umieszczam ten poradnik dla tych którzy też tego szukają.

znajdź
public client_connect(id)

Pod tym mamy
//	reset_item_skills(id)  - nie tutaj bo nie loaduje poziomow O.o
asked_sql[id]=0
flashbattery[id] = MAX_FLASH
player_xp[id] = 0
player_lvl[id] = 1
player_point[id] = 0
player_item_id[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_intelligence[id] = 0
player_dextery[id] = 0

w Linijce
player_lvl[id] = X

Zmień X na level startowy.
To samo tyczy się np
player_point[id] = X

X możemy zmienić na liczbę punktów które otrzymujesz od razu po dostaniu klasy.

	player_agility[id] = X
player_strength[id] = X
player_intelligence[id] = X
player_dextery[id] = X

Tutaj możemy ustawić że od początku mamy np: 50 inteligencji (zamień X-sy)

Jak ustawić że za lvl otrzymujemy np: 1 pkt do skilli a nie 2 ?
Znajdujemy
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])

Pod tym jest
player_point[id]-=X

X Zamień na ilość punktów które mają być otrzymywane za poziom

Jeszcze jeden problem bo jak gracze wpiszą /reset to będą mieli ilość lvli standardowo x2
Szukamy
public reset_skill(id)

Znajdujemy pod tym
player_point[id] = player_lvl[id]*X-Y

Objaśnienia:
X - Wpisz cyfrę taką która odpowiada ilości punktów za level.
Y - wpisz liczbę ilości punktów za lvl, ponieważ za 1 lvl nie otrzymujemy punktów więc będą dodatkowe X punktów.
Podam Przykład
Chcę otrzymywać ilość punktów do skilli przez obecny maksymalny poziom * 1 - 1 ( Za poziom otrzymuje 1 pkt i "-1" bo na 1 lvlu nie otrzymuje się standardowo punktów.
A więc kompletny przykład wygląda tak:
player_point[id] = player_lvl[id]*1-1


To tyle z mojego poradnika mam nadzieję że nie robię spamu na forum tylko że się komuś to przyda :P

Użytkownik Death_Player edytował ten post 29.06.2010 06:34

  • +
  • -
  • 6

#2 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.06.2010 09:31

Ładnie zrobiony poradnik, leci reputka ;d

#3 torpeda

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wsiur :)
Offline

Napisano 30.06.2010 17:53

Bardzo fajnie napisane :) + dla Ciebie
  • +
  • -
  • 0

#4 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 30.06.2010 18:12

Tak, fajnie że ten lvl będziemy mieli na None ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.06.2010 18:13

hmm a jak sie ma startowy lvl do ustawionej sredniej lvl'a np na 10 :?: xD
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.07.2010 16:53

ehh, podałem proste przykłady nie oczekujcie ode mnie "diablo mod 3" bo nie znam C++ i po prostu wstawiłem to co wiedziałem.
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 06.07.2010 11:57

Można troche łatwiej...

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }

new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}

None zaczyna z lvl1, mag zaczna z lvl 1, mnich zaczna z lvl1, paladyn, zabojca, nekromanta, barba, ninja, lowca...

Zmieniajac:

new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}

Zmieniacie domyslny lvl startowy, jeśli jest włączone liczenie średniej, to zmienianie tu nic nie da. Ustawienie na lvl 0 zbuguje nieźle wieć też nie radze.


Jakby coś to nigdy tego nie testowałem :&
  • +
  • -
  • 0

#8 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.07.2010 17:08

Miczu to weź to popraw żeby było czytelnie ^^
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych