Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DiabloMod [Poprawy]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Frezek

    H@ FFA

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 27.06.2010 19:34

1.Chciał bym aby ktoś mi naprawił skoki u "szkieleta" że mozesz podskoczyć 2 razy w locie i żeby nie było slychac jego krokow
2. Naprawienie "Mefisto" żeby miał zmniejszoną widoczność z 255 do 100 i żeby nie było slychac jego krokow
3.Naprawienie kilku nowych itemów (itemy podam na PW) jak ktoś bedzie zainteresowany :P

Proszę bardzo o pomoc :>
Załączam .sma

Załączone pliki


Użytkownik Frezek edytował ten post 27.06.2010 21:58

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#2 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 27.06.2010 19:39

Nie rozumiem 3 punktu? przeciez to jest automatycznie w diablomodzie
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#3 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 27.06.2010 19:56

moze chodzi o usuniecie tego??? czy co??

#4 Frezek

    H@ FFA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 27.06.2010 21:57

Sorki bez tego xD pomyłka. Proszę o zrobienie pozostałych punktów :)
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#5 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 27.06.2010 23:06

Ciche kroki:
Zamien

if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca && player_class[id] == Mefisto && player_class[id] == Szkielet)) && is_user_alive(id))

na

if (player_b_silent[id] > 0 || player_class[id] == Zabojca || player_class[id] == Mefisto || player_class[id] == Szkielet) && is_user_alive(id))
  • +
  • -
  • 0

#6 Frezek

    H@ FFA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 28.06.2010 09:37

Nie mogę tego znaleść mógł byś mi to zrobić i podrzucić .sma ?

28 czerwiec 2010 - 08:37:
@UP już zrobiłem proszę o dalszę punkty
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#7 STRAZAK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:216
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Gabrielów
Offline

Napisano 28.06.2010 09:38

Łap

Załączone pliki



#8 Frezek

    H@ FFA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 28.06.2010 09:52

Wszystko w tym zrobione jest ?

28 czerwiec 2010 - 08:52:
To mi piszę jak chcę skopiliować:

Nie udało się skompilować twojego pluginu!
Przeczytaj poniższe błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(1621) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(1621) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.9l.sma(1621) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(1621) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#9 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 28.06.2010 09:57

lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#10 Frezek

    H@ FFA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 28.06.2010 10:02

Ok dzięki :) a tu już jest wszystko zrobione ??
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#11 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 28.06.2010 10:32

nie wiem ja tylko poprawilem bledy
  • +
  • -
  • 0

#12 Frezek

    H@ FFA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 28.06.2010 14:58

Widze że nie wszystko zrobione prosił bym o zrobienie wszystkiego xD
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#13 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 28.06.2010 17:08

Napisz co jeszcze nie jest zrobione to moze popatrze, jedno co mi sie rzucilo w oczy to twoj item ktory daje awardxp nie ma prawa dzialac bo w itemie deklarujesz niby zwiekszone xp ale pozniej funkcja od expa i tak ustawia swoje standardowe wartosci.
2. Naprawienie "Mefisto" żeby miał zmniejszoną widoczność z 255 do 100 i żeby nie było slychac jego krokow
Co do tego punktu, kroki juz naprawialem a zeby mu zwiekszyc widocznosc to robisz to samo co ma ninja, czyli
wyszukujesz:
			if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 10
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
i dodajesz pod tym:
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 100
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}

  • +
  • -
  • 0

#14 Frezek

    H@ FFA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 28.06.2010 17:17

Mi cały czas wyskakują błędy bo je pewnie robie. Jak mozesz to to zrób i podeślij .sma
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#15 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 28.06.2010 19:15

Przerabialem oryginalne sma bo nie wiem co przerabial moj poprzednik, sa w nim naprawione ciche kroki dla zabojcy, mefisto i szkieleta i powinien dzialac niewidzialnosc dla mefisto (widocznosc na 100)
http://www.sendspace.com/file/r03h7u
  • +
  • -
  • 1

#16 Frezek

    H@ FFA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 30.06.2010 18:09

@Przerabialem oryginalne sma bo nie wiem co przerabial moj poprzednik

TZN ??

Dzięki + dla cb

29 czerwiec 2010 - 13:21:
??

30 czerwiec 2010 - 17:09:
Odpowiesz ?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#17 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 30.06.2010 22:36

ale na co mam odpowiedziec ? w pliku przerobilem twoj sma i poprawilem ciche kroki dla mefisto, szkieleta i tej trzeciej klasy, dla mefisto zrobilem niewidzialnosc na 100.
Przez oryginalne sma rozumialem twoj pierwszy plik a nie ten przerobiony przez poprzednika bo nie wiem co on w nim zmienial a nic nie napisal.
Jesli cos nie dziala to napisz co to moze cos sie uda naprawic.
  • +
  • -
  • 0

#18 Frezek

    H@ FFA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 30.06.2010 22:42

Aha. Wszystko działa ^D^ tylko z tymi itemami jak byś mógł ?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych