Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maksymalny lvl to 200 a w pkt statystyk można dać 200 do jednej z statystyk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Mokrot_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.06.2010 20:45

Yo,
zirytował mnie jeden bug na serwerze i zobaczyłem go dzisiejszego wieczora po raz pierwszy z czego musiałem zbanować 2 osoby bo jakby nie patrzeć miały one około 500 hp ;)
I otóż na serwerze maksymalny level wynosi 200 i pkt statystyk w jedną moc powinno być maksymalnie 100 a jest 200 ^^

I tu was proszę o pomoc ;P
Oczywiście za takową będzie +++
Pozdrawiam

#2 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 26.06.2010 09:28

szukasz
  public skill_menu(id, key) 

if (player_intelligence[id]<x){

if (player_strength[id]<x){

if (player_agility[id]<x){

if (player_dextery[id]<x){

zamiast x dajesz jakie mają być max staty :)

Użytkownik szczepaneto edytował ten post 26.06.2010 09:29


#3 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 26.06.2010 09:29

public skill_menu(id, key) 

{ 

	switch(key) 

	{ 

		case 0: 

		{	

			if (player_intelligence[id]<100){

				player_point[id]-=1

				player_intelligence[id]+=1

			}

			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

			

		}

		case 1: 

		{	

			if (player_strength[id]<100){

				player_point[id]-=1	

				player_strength[id]+=1

			}

			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")

		}

		case 2: 

		{	

			if (player_agility[id]<100){

				player_point[id]-=1

				player_agility[id]+=1

				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)

			}

			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

			

		}

		case 3: 

		{	

			if (player_dextery[id]<100){

				player_point[id]-=1

				player_dextery[id]+=1

				set_speedchange(id)

			}

			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")

		}

	}

	

	if (player_point[id] > 0) 

		skilltree(id)

	

	

	return PLUGIN_HANDLED

}

Użytkownik xdx551 edytował ten post 26.06.2010 09:29

  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_Mokrot_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.06.2010 13:34

Dobra plusy dla obydwu ;)
Dzięki za pomoc




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych