Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie Only Nóż+Niewidoczność+Granaty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 17.06.2010 21:33

Witam,
Potrzebuję kodu Only Nóż do ruletki, że jak ktoś to wylosuje nie może podnieść innej broni niż nóż i jest niewidzialny... Co do niewidzialnego to umiem zrobić... A i jeszcze jak zrobić, aby granat się dostawało po 3-5sekundach od rzucenia jednego, jak to wychwycić, bo nie mogę znaleźć żadnego Eventu na drop broni...
  • +
  • -
  • 0

#2 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 17.06.2010 21:44

Co do eventu granata, to znalazłem tylko na rzucenie obojętnie jaki granat.
Plugin_init:
register_event("SendAudio","grenade","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")

A do pluginu:
public grenade()
{
new rzucajacy=read_data(1)
}


EDIT: Co do noża:
public client_PreThink(id)
{
new clip,ammo
if(costamcostam)
{
if(get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_KNIFE && get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_C4)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
}
}
}

Moduł cstrike.

Użytkownik sbstn edytował ten post 17.06.2010 21:46

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 17.06.2010 22:16

rejestrujesz curweapon w nim sprawdzasz czy wylosowal zdolnosc dobrze jest zrobic sobie zmienna globalna i potem mozesz sprawdzic czy bron rozna od c4 i jesli nie ma c4 to
engclient_cmd(id,"weapon_knife")

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Lukasz5

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 18.06.2010 14:35

Potem sprawdzę, ale no macie po tym +... :D Co do sbstn to zrobię sobie set_taska na całą rundę i tam w public granaty daję komendę give_item tak? :D
Co do tego noże to też?

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 18.06.2010 14:36

  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 18.06.2010 16:02

nie client_cmd tylko engclient_cmd bo inaczej da sie uzyc innej broni jak sie pare razy wcisnie "q" i daj to do curweapon bo po co robic cos 60x na sekunde skoro wystarczy przy zmianie broni :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 18.06.2010 16:05

Ja Ci napisałem jak zrobić to sprytniej ;)
Że po rzuconym granacie, możesz np dać taska do dania granata rzucającemu.
public plugin_init()
{
register_event("SendAudio","event_granat","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
}


public event_granat()
{
new id=read_data(1)

if(klasa_gracza[id]==jakas_klasa)
{
set_task(2.0,"granat",id)
}
}

public granat(id)
{
give_item(id,"weapon_hegrenade")
}

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#7 Lukasz5

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 18.06.2010 22:43

Aha... :) Jak coś nie będę wiedział napiszę... Proszę nie zamykać jeszcze... :D
  • +
  • -
  • 0

#8 Lukasz5

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 27.06.2010 13:14

Coś nie pyka z tym nożem, bo można podnieść broń lub kupić... ;(
Co do tych granatów to jak to zrobić do ruletki w case??

O kurde sorka za post pod postem...

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 27.06.2010 13:16

  • +
  • -
  • 0

#9 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 27.06.2010 17:08

Podnieść i kupić można, ale strzelać nie.
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#10 Lukasz5

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 27.06.2010 17:14

A można zablokować kupować i nie można podnieść broni... :D
  • +
  • -
  • 0

#11 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.06.2010 13:19

Kupowanie można, rejestrujesz wszystkie komendy kupujące bronie, np.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new zablokowany[33]

public plugin_init() {
register_plugin("HamTouch","0.1","grankee")
RegisterHam(Ham_Touch,"weaponbox","weaptouch")


register_clcmd("m4a1","cmdhandle")
//i tu dalej wszystkie komendy kupujące bronie musisz wypisać w ten sposób
}
public cmdhandle(id)
{
if(zablokowany[id])
return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
public weaptouch(touched, toucher)
{
if(!is_user_connected(toucher))
return HAM_IGNORED //w razie jakby inne entity mogło go dotykać
if(zablokowany[toucher])
return HAM_SUPERCEDE
return HAM_IGNORED
}


Masz już w tym dodane podnoszenie

Użytkownik grankee edytował ten post 28.06.2010 13:43

  • +
  • -
  • 0

#12 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.06.2010 14:38

Nie lepiej dać możliwość graczowi podniesienia broni, ale gdy podniesie automatycznie dać mu weapon_knife? W ten sposób, gdy mu zablokować na jedną rundę tylko, to w następnej by mógł użyć broni którą podniósł.
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#13 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 28.06.2010 15:01

A po co utrudniać sobie życie? Poza tym ktoś może mieć już broń i po podniesieniu czegoś wcale nie ma ochoty biegać tylko z nożem.
grankee, a czy przypadkiem nie trzeba w którymś momencie ustawić zablokowany na true?
  • +
  • -
  • 0

#14 Lukasz5

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 29.06.2010 11:42

Ja chcę to ruletki, chcę zablokować podniesienie broni i, żeby nie było można kupować, na kupowanie raczej odejmę all kasę tylko jak zrobić, żeby zabrać all kasę czyli tyle ile gracz ma, bo inni mają 5000$, a inni 15000$... :D
Pobieram wartość:
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-xxx, 0) Tylko jak mam odjąć pobraną wartość dać -
cs_get_user_money :D

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 29.06.2010 11:43

  • +
  • -
  • 0

#15 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 29.06.2010 12:41

Do tablicy od wszystkich kaskę :> + task o długości mp_butime zmienionego na sekundy który kaskę wróci.
Aczkolwiek lepiej zrobić to metodą grankee.
new bool:g_bBlocked[33]
new gBuyCommands[][] =
{
"usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
"galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
"sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
"autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
"buyammo1", "buyammo2"
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Block Buy Example", "0.1.0", "fezh")

for (new i; i < sizeof gBuyCommands; i++)
register_clcmd(gBuyCommands[i], "BlockBuyCommands")
}
public BlockBuyCommands(id)
{
return (g_bBlocked[id])?PLUGIN_HANDLED:PLUGIN_CONTINUE;
}


https://forums.allie...ad.php?t=102611
  • +
  • -
  • 1

#16 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.06.2010 11:28

Siemir, oczywiście, że trzeba. Ja mu nie pisałem całego pluginu a jedynie sam sposób na to, jak zablokować podnoszenie i kupowanie.
  • +
  • -
  • 0

#17 Lukasz5

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 30.06.2010 21:44

Coś te granaty od sbstn działają, ale przez całą mapę, a co do blokowania broni to co też sbstn napisał to powinno nie działać strzelanie, ale działa... ;(
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych