Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dodanie Only Nóż+Niewidoczność+Granaty
#1
Napisano 17.06.2010 21:33
Potrzebuję kodu Only Nóż do ruletki, że jak ktoś to wylosuje nie może podnieść innej broni niż nóż i jest niewidzialny... Co do niewidzialnego to umiem zrobić... A i jeszcze jak zrobić, aby granat się dostawało po 3-5sekundach od rzucenia jednego, jak to wychwycić, bo nie mogę znaleźć żadnego Eventu na drop broni...
#2
Napisano 17.06.2010 21:44
Plugin_init:
register_event("SendAudio","grenade","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
A do pluginu:
public grenade()
{
new rzucajacy=read_data(1)
}
EDIT: Co do noża:
public client_PreThink(id)
{
new clip,ammo
if(costamcostam)
{
if(get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_KNIFE && get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_C4)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
}
}
}
Moduł cstrike.
Użytkownik sbstn edytował ten post 17.06.2010 21:46
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#3
Napisano 17.06.2010 22:16
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#4
Napisano 18.06.2010 14:35
Co do tego noże to też?
Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 18.06.2010 14:36
#5
Napisano 18.06.2010 16:02
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#6
Napisano 18.06.2010 16:05
Że po rzuconym granacie, możesz np dać taska do dania granata rzucającemu.
public plugin_init()
{
register_event("SendAudio","event_granat","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
}
public event_granat()
{
new id=read_data(1)
if(klasa_gracza[id]==jakas_klasa)
{
set_task(2.0,"granat",id)
}
}
public granat(id)
{
give_item(id,"weapon_hegrenade")
}
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#7
Napisano 18.06.2010 22:43
#8
Napisano 27.06.2010 13:14
Co do tych granatów to jak to zrobić do ruletki w case??
O kurde sorka za post pod postem...
Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 27.06.2010 13:16
#9
Napisano 27.06.2010 17:08
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#10
Napisano 27.06.2010 17:14
#11
Napisano 28.06.2010 13:19
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new zablokowany[33]
public plugin_init() {
register_plugin("HamTouch","0.1","grankee")
RegisterHam(Ham_Touch,"weaponbox","weaptouch")
register_clcmd("m4a1","cmdhandle")
//i tu dalej wszystkie komendy kupujące bronie musisz wypisać w ten sposób
}
public cmdhandle(id)
{
if(zablokowany[id])
return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
public weaptouch(touched, toucher)
{
if(!is_user_connected(toucher))
return HAM_IGNORED //w razie jakby inne entity mogło go dotykać
if(zablokowany[toucher])
return HAM_SUPERCEDE
return HAM_IGNORED
}
Masz już w tym dodane podnoszenie
Użytkownik grankee edytował ten post 28.06.2010 13:43
#12
Napisano 28.06.2010 14:38
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#13
Napisano 28.06.2010 15:01
grankee, a czy przypadkiem nie trzeba w którymś momencie ustawić zablokowany na true?
#14
Napisano 29.06.2010 11:42
Pobieram wartość:
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-xxx, 0) Tylko jak mam odjąć pobraną wartość dać -cs_get_user_money
Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 29.06.2010 11:43
#15
Napisano 29.06.2010 12:41
Aczkolwiek lepiej zrobić to metodą grankee.
new bool:g_bBlocked[33]
new gBuyCommands[][] =
{
"usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
"galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
"sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
"autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
"buyammo1", "buyammo2"
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Block Buy Example", "0.1.0", "fezh")
for (new i; i < sizeof gBuyCommands; i++)
register_clcmd(gBuyCommands[i], "BlockBuyCommands")
}
public BlockBuyCommands(id)
{
return (g_bBlocked[id])?PLUGIN_HANDLED:PLUGIN_CONTINUE;
}
https://forums.allie...ad.php?t=102611
#16
Napisano 30.06.2010 11:28
#17
Napisano 30.06.2010 21:44
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych