Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pare pytań :DZobacz :D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.06.2010 22:22

Chcę się was spytać jak to zrobić:
1. U kuszy przy max inteligencji zabijało, a tak to zabierało hp (zależne od max inta)
2. Czy to będzie działać?
		case x: 
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
item_durability=250
client_print(id,print_chat,"[Diablo] Odnowiles wytrymalosc itemu")
}

Użytkownik SoLiD edytował ten post 06.06.2010 22:24

  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.06.2010 23:47

item_durability=250

->
item_durability[id]=250


U kuszy przy max inteligencji zabijało, a tak to zabierało hp (zależne od max inta)

->
Zeedytować wzór obrażeń?
	new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
entity_set_float(Ent, EV_FL_dmg,dmg)

i:
new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg)
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)

  • +
  • -
  • 1

#3 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.06.2010 05:40

Możesz mi podać już gotowy wzór bo nie mam pomysłu ;/ (max 400 lvli jest)

Użytkownik SoLiD edytował ten post 07.06.2010 06:22

  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.06.2010 08:03

Na co gotowy?
To od ciebie zależy od czego ma zależeć siła strzału ;x i czy ma zabijać czy nie ;x
  • +
  • -
  • 0

#5 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.06.2010 18:26

Jak tak będzie to nie będzie zabijało 200hp ludzi jak będą mieli 100 int?
new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg)
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*1.0))

        new Float:dmg = player_intelligence[id]
entity_set_float(Ent, EV_FL_dmg,dmg)

  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#6 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 07.06.2010 20:03

taka mala sugestia nie lepiej Ci zmienic zeby wolniej strzelal ? przy maksymalnej int. najlepiej by bylo zeby na hita sciagal gracze beda sie bulwersowac ;P

#7 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.06.2010 22:49

Nie.... Bezwartościowy post!

To odpowie mi ktoś czy dobre dałem w poście #5?
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.06.2010 10:34

ten pierwszy:
Float:dmg;
if(player_intelligence[id] < 100){
	dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi");
}else{
	dmg = 1000; //miliard
}
entity_set_float(Ent, EV_FL_dmg,dmg)
drugi możesz zostawić
  • +
  • -
  • 1

#9 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.06.2010 13:05

a jak jest 50 inteligencji to ile mniejwiecej zabierze?

08 czerwiec 2010 - 23:59:
Np mam tak:
Float:dmg;
if(player_intelligence[id] < 200)
{
dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi");
}
if(player_intelligence[id] = 200)
{
dmg = 1000; //miliard
}
entity_set_float(Ent, EV_FL_dmg,dmg)

Może tak być?

Z moich obliczeń obrażenia będą takie:
diablo_arrow=120.0
int=100
diablo_arrow_multi=2.0

To tak:
120+100*2=320
ale nie jestem pewien czy ma robić z kolejnością matematyczną to by było tak:
120+100*2=440

To które jest dobre?

09 czerwiec 2010 - 13:05:
A może być ten kod co dałem? :D

Użytkownik SoLiD edytował ten post 09.06.2010 00:00

  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.06.2010 13:25

kod jest w porządku

a 120+100*2=320
  • +
  • -
  • 0

#11 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.06.2010 14:11

Są warny:
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 7810
Warning: Tag mismatch on line 7816
Warning: Loose indentation on line 7818
Header size:           9284 bytes
Code size:           280620 bytes
Data size:           188280 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  494568 bytes

3 Warnings.
Done.
	new Float:dmg;
if(player_intelligence[id] < 200) //1 warn
{
dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi");
}
if(player_intelligence[id] == 200)
{
dmg = 1000; // 2 warn
}
entity_set_float(Ent, EV_FL_dmg,dmg) // 3 warn

  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.06.2010 14:13

1 i 3 to tabulacje, nic groźnego
2:
dmg = 1000.0;

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych