Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu klasnie otwiera się ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 28.05.2010 14:57

Witam ! Mam problem, nie otwiera mi się menu klas od tradycyjnych (tych typu mag itd.). Wszystkie inne się otwierają... Wiecie może czego to jest problem ? Jaki mam kod zapodać ? Bo o całym .sma nie ma mowy.
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.05.2010 15:18

Najlepiej kod od menu.

#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 28.05.2010 15:49

Łap:
	register_clcmd("nbies","changerace")



public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[21]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,20)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)|(1<<8)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Wstecz^n",text)
show_menu(id, keys, text)

}

public select_class_menu(id, key)
{
new lx[20]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
client_cmd(id, "meniaska");
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


I funkcja wywoławcza czy jak to nazwać :


case 0:{
client_cmd(id, "nbies")
client_print(id, print_center, "Zyczymy milej gry klasami tradycyjnymi")
}


28 maj 2010 - 17:16:
Jakieś pomysły ?

28 maj 2010 - 20:34:
Naprawdę potrzebuję szybko odpowiedzi... Jakieś pomysły ? Dać jeszcze jakiś kod ?

Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 28.05.2010 15:55

  • +
  • -
  • 0

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 28.05.2010 21:00

Czy tu nie powinienes zwiekszyc sobie do 9 ?
\new keys = read_flags(flags)|(1<<8)
w tym momencie masz 8 klawiszy a potrzebujesz ich 9 (case od 0 do 8)

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 28.05.2010 21:01

  • +
  • -
  • 0

#5 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 28.05.2010 21:18

Nadal się nie włącza to menu ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 01.06.2010 15:35

Nie mam pewności ale...

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
Oraz...
register_clcmd("nbies","changerace")
powinno być związane.
Czyli tam gdzie masz
Wybierz klase -
wpisz:
nbies
albo
nbies -

Użytkownik Evinek edytował ten post 01.06.2010 15:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych