Klasa: Paladyn Level 100 (56%) exp: i tu np tam 84673/100000 Item:Dałoby się cos takiego zrobić ??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Exp kolo klasy itemu i %
Temat rozp. ReDDi, 26.05.2010 18:44
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.05.2010 18:44
Witajcie chciałem spytać czy na dole po lewej stronie gdzie jest napisane Klasa: Level: można by było dodać pokazywanie expa w liczbach za % czyli:
#2
Napisano 26.05.2010 18:48
Dołączam się do pytania
#4
Napisano 26.05.2010 18:59
Emm w diablomodzie z natywami się da...
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
#5
Napisano 26.05.2010 19:48
A tak dokładniej??
#6
Napisano 26.05.2010 21:26
dokladniej to w normalnym diablo tez sie da wystarczy zmienic obliczanie procentow na zmienna
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 26.05.2010 21:51
No ale z natywami jest łatwiej bo możesz se od razu wziąć exp i nie musisz się babrać
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
#8
Napisano 26.05.2010 21:55
Jak ja bym wiedział chociaż co to są natywy
#9
Napisano 26.05.2010 22:17
Diablomod 5.9l z natywami - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
tu masz wyjaśnione co to są natywy.
tu masz wyjaśnione co to są natywy.
#10
Napisano 27.05.2010 07:10
ta w diablo z natywami jest funkcja zwracajaca wartosc zmiennej a w normalnym diablo jest zmienna wg mnie dostep do zmiennej jest szybszy niz wywolanie funkcji ktora dopiero pobierze i zwroci wartosc tej zmiennej
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#11
Napisano 28.05.2010 16:35
sprobuj podmienic, nie widze obrazka i nie testowalem u siebie:
Prawde mowiac ta linijka juz jest dosc krotka zeby wyswietlac to co jest obecnie a jeszcze jak dorzucisz do tego Exp to prawdopodobnie u palladyna nie bedziesz widzial ilosci skokow.
if(player_class[id]!=Paladyn) format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id]) else format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])na
if(player_class[id]!=Paladyn) format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Exp: %i Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_xp[id],player_item_name[id]) else format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Exp: %i Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_xp[id], player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
Prawde mowiac ta linijka juz jest dosc krotka zeby wyswietlac to co jest obecnie a jeszcze jak dorzucisz do tego Exp to prawdopodobnie u palladyna nie bedziesz widzial ilosci skokow.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 28.05.2010 16:36
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych