Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanka. :>


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.05.2010 13:48

Mam kilka pytań. xD

DB 5.9l

1. Jak zrobić, aby na ładowaniu na nożu dawało X naboi do magazynka? I ograniczenie, że może się naładować max Y razy?
2. Da się zrobić menu wyboru klas z tym menu "menu_additem" ? Jeżeli tak, to jak?

#2 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.05.2010 22:00

1. W "public call_cast(id)"
		case nazwa_klasy:
{
if(refill_ammo[id]>Y)
{
refill_ammo[id]=Y
show_hudmessage(id, "Mozesz naladowac ammo tylko Y razy!")
}
else show_hudmessage(id, "Naladowales ammo %i razy!",refill_ammo[id])
}


Tylko nie wiem jak z tymi nabojami a tak to to chyba dobre jest...

Użytkownik SoLiD edytował ten post 09.05.2010 22:01

  • +
  • -
  • 1
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.05.2010 22:24

a refill_ammo czasem nie zrobi mi pełnego magazynku? ;x

#4 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.05.2010 22:30

Tylko nie wiem jak z tymi nabojami a tak to to chyba dobre jest...

Ale spróbuję coś się dowiedzieć...

09 maj 2010 - 23:08:
Ooo żem odwalił... Sry że wprowadziłem w pomyłkę...
1. Stwórz:
 stock funkcja_ammo(id)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;

new wpn[32],clip,ammo
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid,wpn,31)

new wEnt;

// set clip ammo
wpnid = get_weaponid(wpn)
//wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt, X);

}

2. W "public call_cast(id)"
                case nazwa_klasy:
{
if(funkcja_ammo[id]>Y)
{
funkcja_ammo[id]=Y
show_hudmessage(id, "Mozesz naladowac ammo tylko Y razy!")
}
else show_hudmessage(id, "Naladowales ammo %i razy!",funkcja_ammo[id])
}


To już chyba trochę lepsze bo nie daje 200armoru ale nie wiem czy zadziała oraz czy nie będzie chciało dać ammo nozowi :D

Użytkownik SoLiD edytował ten post 10.05.2010 06:39

  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych