Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Opis Funkcji "fw_traceline"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Klemens

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Klemens
  • Lokalizacja:DDZ
Offline

Napisano 24.08.2014 10:59

Witam.

Proszę o opisanie poniższej funkcji, chodzi mi dokładnie co ona robi ;)

public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
    
    if(!is_user_connected(id))
        return FMRES_IGNORED;

    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;

    new hit = get_tr2(trace, TR_pHit)    
    
    if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK))
        return FMRES_IGNORED;
        
    
    if(is_user_alive(hit))
    {
        if( ultra_armor[hit]>0 )
        {
            ultra_armor[hit]--
            set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
        }
        return FMRES_IGNORED
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2014 11:05

Jest to handle funkcji traceline z silnika jeśli gracz ma zmienną ultra_armor[hit] większą od 0 to hitgroup jest ustawiane na shield

 


	/* Parts of body for hits */
	#define HIT_GENERIC 0 /* none */
	#define HIT_HEAD 1
	#define HIT_CHEST 2
	#define HIT_STOMACH 3
	#define HIT_LEFTARM 4
	#define HIT_RIGHTARM 5
	#define HIT_LEFTLEG 6
	#define HIT_RIGHTLEG 7

  • +
  • -
  • 1

#3 Klemens

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Klemens
  • Lokalizacja:DDZ
Offline

Napisano 24.08.2014 11:19

A czy jest możliwość użycia tego w innym silniku?


  • +
  • -
  • 0

#4 Nltj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 27.08.2014 23:14

Z tego co wiem nie ma rzeczy niemożliwych, ale trzeba "umić"


GwynBleidD (28.08.2014 11:01):
Trzeba również umić pisać posty na temat.

Następny taki post = warn.

Nie masz nic sensownego do dodania, nie pisz. Nie nabijaj postów na siłę, bo tylko się o bana prosisz.

  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.08.2014 15:59

A czy jest możliwość użycia tego w innym silniku?

W innym silniku? Jeżeli chodzi Ci żeby użyć tego kodu w innym pluginie/modzie lub coś to tak, jest taka możliwość


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Nltj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 28.08.2014 16:28

Zapytał się więc mu odpowiedziałem że jest taka możliwość... :facepalm:

 

 

Co wg Cb w tym poście jest nie tak ? :mur:

 

 

Umić trzeba aby sensownie użyć tego "kodu" w innym pluginie.

 

 

 

:coto:   dla Ciebie Gwyn


speedkill (28.08.2014 16:35):
Równie dobrze można napisać, że Perpetuum mobile istnieje ale nikt tego nie udowodnił, na pytanie można było odpowiedzieć tak lub nie, a nie, że nie ma rzeczy niemożliwych.

Użytkownik Nltj edytował ten post 28.08.2014 16:29

  • +
  • -
  • 0

#7 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.09.2014 10:51

Przepraszam, że odświeżam, ale mam pytanie.

 Hit grup gdzie się ustawia? 

Jest to handle funkcji traceline z silnika jeśli gracz ma zmienną ultra_armor[hit] większą od 0 to hitgroup jest ustawiane na shield
 
 

	/* Parts of body for hits */
	#define HIT_GENERIC 0 /* none */
	#define HIT_HEAD 1
	#define HIT_CHEST 2
	#define HIT_STOMACH 3
	#define HIT_LEFTARM 4
	#define HIT_RIGHTARM 5
	#define HIT_LEFTLEG 6
	#define HIT_RIGHTLEG 7

Jako cyfra w tym miejscu? (Chciałbym korpus)

            set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)

Oraz ci należy zrobić aby odbijanie pocisku działało? Wystarczy ustawić graczowi:

ultra_armor[id] = 2;

Dobrze myślę?


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#8 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.09.2014 16:32

Ok znalazłem:

new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);

if (hitzone ==HIT_CHEST) {
       ...
}

  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 27.09.2014 07:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych