Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] VIP SurfSKI2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 jumper.

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 26.07.2014 14:22

Witam

 

Mam prośbę do kogoś kto umie bardzo dobrze robić VIP'y :) . więc chodzi mi o to żeby zrobił mi ktoś plugin vipa na surfski2 chyba że już taki jest to żeby dał linka do download , proszę was o pomoc ponieważ jest tam trochę roboty której sam nie umiem wykonać  dla tego proszę nie dawajcie mi linków do vip generator tylko proszę o wykonanie tego vipka za pomoc będę bardzo wdzięczny ;) , a i jeśli zły dział to proszę MODERATORA o przeniesienie go do prawidłowego działu , dziękuje.

 

Opis VIPA

 

Mniejsza grawitacja 

Multi JUMP

1HE

2FB

1SG

Zwiększone obrażenia ze wszystkich broni o 10% 

Napis VIP  w tabeli

Vip widoczny po wpisaniu /vips 

Prefix przed nickiem VIP

Auto Buny Hopy

10% szansy na wyrzucenie broni przeciwnika 

minimalnie zwiększone obrażenia z HE 

oraz vip.txt 

 

Za pomoc bardzo dziękuje. 

 



#2 Zw.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 26.07.2014 15:06


#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>


#define DMG_HE (1<<24)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)


forward amxbans_admin_connect(id);


new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], ioid, maxPlayers, skoki[33];


new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};


public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 262144 == 262144){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));


new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];


for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));


if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);


return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));


new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];


for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));


if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_gravity(id, 600.0/800.0);
skoki[id]=1;
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
damage*=(100+10)/100;
if(damagebits & DMG_HE){
damage*=(100+10)/100;
}
}
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];


new g_Size=ArraySize(g_Array);


for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));


add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);


if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));


new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));


if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);


new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));


if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);


if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))


new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id){
if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
client_PreThinkVip(id);
}
}
public client_PreThinkVip(id){
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);


if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);


if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);


velocity[2] += 250.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);


entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Damage_Wyrzucenie(vid){
new aid=get_user_attacker(vid);
if(is_user_connected(aid) && is_user_alive(vid) && g_Vip[aid] && get_user_team(aid)!=get_user_team(vid) && random(100)<10){
Damage_Wyrzucenie_Vip(aid, vid);
}
}
public Damage_Wyrzucenie_Vip(aid, vid){
client_cmd(vid, "drop");
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

Kod Vip TXT :
 

<body bgcolor="#000000" text="#FFFFFF">
<center>
<b>Vip posiada<b> :<br>
<br>

Mniejsza grawitację<br>
Multijumpy<br>
1 HE co rundę <br>
2 FB co rundę <br>
1 SG co rundę <br>
Zwiększone obrażenia z wszystkich broni<br>
Zwiększone obrażenia z HE<br>
Napis VIP w tabeli wyników<br>
Auto BH<br>
10% Szans na wyrzucenie broni przeciwnika<br>
VIP widoczny ba liście /vips<br>
Prefix przed nickiem<br>
Cena vipa: xxx.<br>
</center>
</body>

@edit zapomniałem o wyrzucaniu broni przeciwnika :D Dodane ! 


Użytkownik Zw. edytował ten post 26.07.2014 15:16

  • +
  • -
  • 0

#3 jumper.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 26.07.2014 16:20

mógłbyś dodać jeszcze przywitanie gdy vip wchodzi na serwer coś typu vip jumper wbija na serwer i czy mógłbyś zrobić żeby ten vip był na flagę  

t - custom level H 


Użytkownik jumper. edytował ten post 26.07.2014 16:22


#4 Zw.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 26.07.2014 17:27

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HE (1<<24)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, ioid, maxPlayers,
skoki[33];

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	set_user_gravity(id, 600.0/800.0);
	skoki[id]=1;
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 1;
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		damage*=(100+10)/100;
		if(damagebits & DMG_HE){
			damage*=(100+10)/100;
		}
	}
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id){
	if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
		client_PreThinkVip(id);
	}
}
public client_PreThinkVip(id){
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
	
	if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
		
		if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		new Float:velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		velocity[2] += 250.0;
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Damage_Wyrzucenie(vid){
	new aid=get_user_attacker(vid);
	if(is_user_connected(aid) && is_user_alive(vid) && g_Vip[aid] && get_user_team(aid)!=get_user_team(vid) && random(100)<10){
		Damage_Wyrzucenie_Vip(aid, vid);
	}
}
public Damage_Wyrzucenie_Vip(aid, vid){
	client_cmd(vid, "drop");
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

Proszę ;)


  • +
  • -
  • 0

#5 jumper.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 27.07.2014 09:26

ej a dało by się jeszcze zmniejszyć tą grawitację co jest teraz o połowę i dodać 5skoków bo teraz ma 4 



#6 Zw.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 27.07.2014 11:30

Dało by się ;P
Łap ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 jumper.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 27.07.2014 12:14

Zw. i mam jeszcze ostatnią prośbę dodał byś do tego vipa jeszcze że szybciej zdobywa expa ? 

 

jak ma te opcje to zwiększyć je o 5 % :) dało by radę dla vipa ? że wiecej expa dostaję :) 

 

cod_killxp 100 // doswiadczenie za zabojstwo tutaj 105 
cod_winxp 50 // doswiadczenie za wygrana 55
cod_damagexp 2 // doswiadczenie za 20 obrazen 7
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 501 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
 

Użytkownik jumper. edytował ten post 27.07.2014 12:14


#8 Zw.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 27.07.2014 13:09

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 jumper.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 27.07.2014 16:24

ŚLICZNIE DZIĘKUJE MOŻNA ZAMKNĄĆ 



#10 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 28.07.2014 07:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych