Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Register System - inna wersja rejestracji nickuPlugin, wymagający rejestracji nicku od każdego gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.07.2014 10:22

Register System

 

Autor: m0skVi4a ;]

Wersja: 9.0

 

 

opis

Jest to plugin, który umożliwia graczom założenie hasła na swój nick, aby nikt inny nie miał możliwości gry na nim. Od innych pluginów do rejestracji różni się tym, że gracz, który się nie zarejestrował, musi to zrobić (w innym wypadku zostanie wyrzucony z serwera)

 

komendy

say /reg
say_team /reg
///Otwiera menu główne pluginu

cvary

* "rs_on" -  Czy plugin jest on(1) oczy off(0).   Standardowo: 1
* "rs_save_type" - Gdzie zapisywac dane kont: do pliku(0) lub do MySQL(1).   Standardowo: 0
* "rs_remember" - Jak zapamietywac graczy (Rejestracja, Karanie): na nick(0), na IP(1) lub na SteamID(2).   Standardowo: 0
* "rs_host"     - Host bazy danych.   Standardowo: 127.0.0.1
* "rs_user"   - Login uzytkownika bazy danych.   Standardowo: root
* "rs_pass" - Haslo dostepu bazy danych.   Default:
* "rs_db"  -  Nazwa bazy danych.   Standardowo: registersystem
* "rs_password_prefix" - Prefix setinfo do auto-logowania.   Standardowo: _rspass
* "rs_register_time"   -  Ile czasu gracz ma na rejestracje. Ustawienie na 0 spowoduje, ze rejestracja ine bedzie obowiazkowa.   Standardowo: 0
* "rs_login_time"  -  Ile czasu zarejestrowany gracz ma na zalogowanie.   Standardowo: 60.0
* "rs_password_len" - Minimalna dlugosc hasla.   Standardowo: 6
* "rs_attempts"   -  Ile prob logowania ma gracz, jesli pomylil haslo.   Standardowo: 3
* "rs_chngpass_times" - Ile razy gracz moze zmieniac swoje haslo podczas jednej mapy.   Standardowo: 3
* "rs_register_log" - Czy plugin pozwala ana utworzenie logow, jesli gracz sie zarejestrowal.   Standardowo: 1
* "rs_chngpass_log" - Czy plugin pozwala ana utworzenie logow, jesli gracz zmienial haslo.   Standardowo: 1
* "rs_autologin_log" -  Czy plugin pozwala ana utworzenie logow, jesli gracz zmienial funkcje auto-logowania.   Standardowo: 1
* "rs_blind" - Czy klienci, ktorzy sie nie zalogowali, lub nie zarejestrowali, beda mieli czarny ekran.   Standardowo: 1
* "rs_commands" - Czy klienci, ktorzy sie nie zalogowali, lub nie zarejestrowali beda mieli zablokowane komendy: Zablokowane(0), Dozwolone(1), Dozwolone w pliku lub w tabeli SQL(2).   Standardowo: 1
* "rs_logout" - Co zrobic gdy gracz sie wyloguje - kick (0) lub czekanie na zalogowanie w czasie z cvara rs_login_time (1).   Standardowo: 0
* "rs_count" - Czy jest liczone kiedy musisz sie zarejestrowac lub zalogowac (?). on(1) lub off(0).   Standardowo: 1
* "rs_advert" - Informacja dla niezarejestrowanych. on(1) lub off(0).   Standardowo: 1
* "rs_advert_int" - Odstep pomiedzy informacjami w sekundach.   Standardowo: 60
* "rs_ajc_team" - Czy opcja autom. przydzielania do teamu jest on(1, 2, 5, 6) czy off(0). 1 - Terro, 2 - AntyTerro, 6 - Spect, 5 - Autom. Przydzielanie.   Standardowo: 0
* "rs_ajc_class_t" - Ktora klasa terrorystow bedzie przydzielana (cvar AJC musi byc wlaczony) - 1 - Terror, 2 - Leet, 3 - Artic, 4 - Guerilla, 5 - Losowo, jesli 0 - gracz moze wybrac klase sam.   Standardowo: 5
* "rs_ajc_class_ct" - Ktora klasa AntyTerro bedzie przydzielana (cvar AJC musi byc wlaczony) - 1 - Urban, 2 - GSG-9, 3 - SAS, 4 - GIGN, 5 - Losowo, jesli 0 - gracz moze wybrac klase sam.   Standardowo: 5
* "rs_ajc_admin" - Czy gracze z dana flaga (Standardowo: ADMIN_IMMUNITY) moga wybrac w ktorym teamie beda (cvar AJC musi byc wlaczony).   Standardowo: 1
* "rs_ajc_change" - Czy gracze moga zmieniac team(0) lub nie moga(1).   Standardowo: 0
* "rs_remember_punish_by" - Zapamietywanie karanych graczy: na nick(0), na IP(1) lub na SteamID(2).   Standardowo: 0
* "rs_cant_login_time" - Ile czasu w sekundach gracze nie moga sie zalogowac po podaniu zlego hasla.   Standardowo: 300
* "rs_cant_change_pass_time"-  Po jakim czasie gracz moze ponownie zmienic haslo.   Standardowo: 300
* "rs_whitelsit" - Czy gracze, ktorych nicki sa w pliku lub w SQL musza sie rejestrowac (1) lub nie(0).   Standardowo: 1
*
* Wszystkike Cvary podajemy bez cudzyslowiow!
 
wymagane moduly
 
#include <amxmodx> 
#include <cstrike> 
#include <fakemeta> 
#include <hamsandwich> 
#include <sqlx>  

instalacja

1. Skompiluj pliki *.sma

2. Wrzuć pliki *.amxx do plugins

3. Pliki registersystem.cfg, registersystem_commands.ini, registersystem_whitelist.ini, oraz regusers.ini wrzuć do configs

4. register_system.txt wrzuć do data/lang

5. register_system.inc wrzuć do scripting/include

6. rshelpmotd.txt wrzuć do cstrike

7. Nazwe pliku/ów amxx dodaj na samą górę plugins.ini

8. Utwórz plik registersystem.cfg i włącz serwer. Plugin automatycznie utworzy plik regusers.ini, lub tabelę w bazie danych, jeśli będzie to potrzebne

 

Ważne jest to, aby plugin dopisać na samą górę plugins.ini! Dodatkowo plugin nie wymaga żadnych pluginów do wykrywania zmiany nicku etc.

 

 

Przenoszenie danych do z pliku do bazy MySQL i na odwrót

 

Autor pluginu dodatkowo udostepnił opcję automatycznego przenoszenia zapisów z bazy MySQL do pliku i odwrotnie. Wystarczy, że wgrasz na serwer plik RegisterSystemDatatTansferors,  który nie był wcześniej potrzebny

 

Komendy:

file_to_mysql - przenosi dane z regusers.ini do bazy MySQL

mysql_to_file - przenosi dane z bazy MySQL do regusers.ini

 

Jeśli chcesz, aby gracz miał zablokowane określone komendy, wpisz je do pliku registersystem_commands.ini (ważne, gdy cvar rs_commands wynosi 2)

 

inne informacje

 

Plugin został spolszczony w 100% przeze mnie, jednak obecnie nie mam warunków, aby sprawdzić, czy nie ma gdzieś jakiejś literówki czy innego błędu, dlatego proszę Was o sprawdzenie, czy wszystko działa jak należy 

 

Źródło : https://forums.allie...ad.php?t=171460

 

download

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3

#2 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 21.07.2014 23:53

fajne i tego szukałem ale plugin ma trochę za dużo opcji można by przerobić go na oddzielny plugin zapisu vault i sql?


  • +
  • -
  • 0

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.07.2014 05:11

Konfigurujesz cvary, wrzycasz pliki I tyle. Nie wiem, gdzie Ty widzisz za duzo opcji. Zapis nvault bylby tutaj siestosowny, gdyz jesli plik sie zapcha bedzie kasowal rekordy.
  • +
  • -
  • 0

#4 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 22.07.2014 17:23

Nie działa mi wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcją wpisuje w say /reg i nic się nie dzieje..

57274373055856139386.png


  • +
  • -
  • 0

#5 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 22.07.2014 17:31

Załóż oddzielny do tego temat. Sprawdź logi, i upewnij się, że na pewno wszystko jest dobrze wgrane.


  • +
  • -
  • 0

#6 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 22.07.2014 22:08

ale te "ZABLKOW" ma być czy to tylko u mnie taki błąd ?


  • +
  • -
  • 0

#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.07.2014 22:12

Niestety, nie moge obecnie tego sprawdzic. Wydaje mi sie, ze u Ciebie cos jest nie tak, ale nie moge tego jednoznacznie stwierdzic.
  • +
  • -
  • 0

#8 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 23.07.2014 11:31

A mógłbyś mi to skompilować bo nie było tam .amxx a ja lokanie nwm czy dobrze zrobiłem.


  • +
  • -
  • 0

#9 TakiTypek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.02.2017 23:30

Sory , że odkopuje temat , ale nie jest zablokowany . Nie komplikuje mi się Twoj .sma . 


  • +
  • -
  • 0

#10 gtteamamxx

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:4
Offline

Napisano 19.02.2017 09:11

Sory , że odkopuje temat , ale nie jest zablokowany . Nie komplikuje mi się Twoj .sma . 

 

Autor tematu nieźle poleciał....
Przetłumaczył nawet zapytania SQL
 

formatex(query, charsmax(query), "STWORZ TABELE JESLI NIE MA registersystem (Name VARCHAR(35), Password VARCHAR(34), Status VARCHAR(10)) ; sTWORZ TABELE, JESLI NIE MA rs_commands (Command VARCHAR(64)) ; STWORZ TABELE, JESLI NIE MA rs_names (Names VARCHAR(64))")
	SQL_ThreadQuery(g_sqltuple, "QueryCreateTable", query)
}


MAGNET (20.02.2017 10:00):
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
MAGNET (20.02.2017 10:01):
o lol ale mi teraz głupio (. )( .)

  • +
  • -
  • 4

#11 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 20.02.2017 10:12

Jeśli kompilujecie lokalnie i do include dołączacie plik inc z paczki powinno się normalnie kompilować

Na pewno plugin nie działał dobrze przez błąd, który rozwalił mnie na łopatki xDDDDDDD no coż...to było 3 lata temu

 

spróbuj teraz...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#12 TakiTypek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.03.2017 22:23

Jeśli kompilujecie lokalnie i do include dołączacie plik inc z paczki powinno się normalnie kompilować
Na pewno plugin nie działał dobrze przez błąd, który rozwalił mnie na łopatki xDDDDDDD no coż...to było 3 lata temu

spróbuj teraz...


Sprawdzę potem , i napisze czy chodzi ;)
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych