Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Procentowy stan życia

cod nowy

Najlepsza odpowiedź GoldenKill, 03.07.2014 20:18

Poradziłem sobie, do zamknięcia 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 03.07.2014 17:36

Witam

 

Tak jak w temacie jak zrobić do cod moda procentowy stan życia w diablo modzie mam tak

	new hp = get_user_health(id);
	new max_health = race_heal[player_class[id]] + player_strength[id]
	new hpprocent = floatround(float(hp * 100) / float(max_health))

        show_hudmessage(id, "[Zycie : %i | %i%%]", hp, hpprocent)



  • +
  • -
  • 1

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 03.07.2014 17:50

new Float:hp = (get_user_health(id)+cod_get_user_health(id));
new Float:hp2 = (get_user_health(id)*100)/hp;

  • +
  • -
  • 1

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 03.07.2014 17:52

Ja chcę to zrobić w silniku cod moda a w tej linijce wywala tag mismatch

new Float:hp = (get_user_health(id)+cod_get_user_health(id));


  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 03.07.2014 17:53

new Float:hp = float((get_user_health(id)+cod_get_user_health(id)));

?


  • +
  • -
  • 1

#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 03.07.2014 17:55

Nie działa wygląda to mniej więcej tak

 

[Zdrowie : 124561361 | 125152152%]


  • +
  • -
  • 0

#6 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 03.07.2014 18:19

Trzymaj poprawne :)

show_hudmessage(id, "[Zycie : %i | %i%%]", hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100))
 

 


Użytkownik KB.Di0NeL edytował ten post 03.07.2014 18:22

  • +
  • -
  • 1

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#7 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 03.07.2014 18:34

Przy klasie działa, ale jak jej nie masz to wygląda tak

 

Zdrowie : 100 | -215215125%

 

A to brzydko wygląda :(


  • +
  • -
  • 0

#8 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 03.07.2014 18:41

Dodaj if'a by sprawdzało czy gracz ma klase, jeśli nie ma klasy to usuń końcówkę

maksymalne_zdrowie_gracza
i po sprawie :)
  • +
  • -
  • 2

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#9 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 03.07.2014 20:18   Najlepsza odpowiedź

Poradziłem sobie, do zamknięcia 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych