Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dziwne ścinki przy full auto


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 mleczak321

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Lolek
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 25.06.2014 18:39

Cześć właśnie tworzę własny serwer i wszystko jest okey, ale zauważyłem że przy strzelaniu np. z m4 mam dziwne krótkie ścinki. Trochę mnie to denerwuje . Ścinki występują przy full auto i nie we wszystkich broniach np. w ak47 nie normalnie . 

Co jest tego przyczyną ? 


  • +
  • -
  • 0

#2 DILEREK

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:59
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 25.06.2014 18:50

To sie dzieje u wszystkich czy tylko u Ciebie?


Czasami chcieć nie zawsze znaczy móc.

#3 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.06.2014 21:44

Przyczyną jest... nowy engine silnika gry.


  • +
  • -
  • 0

#4 mleczak321

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Lolek
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 26.06.2014 07:13

Czyli można to naprawić? Nie wiem czy to jest u mnie czy u wszystkich bo na serwerze na razie tylko ja działam.


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.06.2014 07:21

Wersja silnika ?


  • +
  • -
  • 0

#6 mleczak321

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Lolek
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 26.06.2014 07:43

Jak mogę to sprawdzić ? Jestem zielony w tych sprawach . Mam serwer na pukawce . Wersja Lite. 


  • +
  • -
  • 0

#7 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.06.2014 09:06

Stawiam ze 6027 :)

 

Wejdź na serwer i wpisz w konsoli "status", w 2 linijce będzie wersja serwera (version).


Użytkownik Puchate edytował ten post 26.06.2014 09:07

  • +
  • -
  • 0

#8 mleczak321

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Lolek
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 26.06.2014 09:10

Taką mam wersję 

 
version :  48/1.1.2.7/Stdio 6027 secure  (10
 
Da się to jakoś naprawić ?

  • +
  • -
  • 0

#9 mleczak321

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Lolek
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 26.06.2014 12:12

To pomoże ktoś proszę chciałbym aby jutro serwer wystartował i już jest prawie skończony a tutaj taki dziwny bug. :(


  • +
  • -
  • 0

#10 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 27.06.2014 06:34

Pokaż plugins.ini swoje.

Zobacz jak wygląda ogólne zużycie serwera (rcon_stats w konsoli)

I czy jakieś konkretne logi są?

Możliwe, że jakiś plugin dostał kręćka i coś wyprawia.


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#11 mleczak321

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Lolek
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 27.06.2014 15:32

W załączniku dodaje swoje logi, i plugins.ini 

Wpisuje tą komendę w konsoli, ale piszę nierozpoznana komenda czy coś .

Teraz zauważyłem że na serwerze występują crashe jeszcze nie zdarzyło mi się podczas gry .ale np. wyłączę komputer i włączę go następnego dnia to serwer jest wyłączony .

 

Nie wiem jaki plugin to powoduje ale nie chciałbym usuwać wszystko z serwera i na nowo wgrywać .

Załączone pliki

  • Załączony plik  logs.rar   356,27 KB  22 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#12 mleczak321

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Lolek
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 27.06.2014 16:19

A teraz usunąłem wszystkie log te co podałem włączyłem serwer na nowo i nie mam tych errorów . Nie wiem co się dzieje i czy da się to na prawić ?


  • +
  • -
  • 0

#13 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.06.2014 18:44

Pluginy które zostały źle zrobione/skonfigurowane/nie zostały w grane a zostały dopisane do plugins.ini i sypią błedami:
• codperk_quaddamage.amxx - error w kodzie + niewgrany (WTF? hahaha logi czasem bawią człowieka)
• codclass_Niepokonany.amxx - niewgrany
• codclass_Maszynista.amxx - niewgrany
• codclass_terrorysta.sma - niewgrany
• GHW_Weapon_Replacement.amxx - niewgrany
• QTM_CodMod.amxx - niewgrany

Sprawdź kod w pluginie: codperk_quaddamage.amxx
Wgraj niewgrane pluginy (niektóre pluginy moga juz byc wgrane gdyż logi mogą być przestarzałe)
 
 

Przyczyną jest... nowy engine silnika gry.

Nie przesadzajmy biggrin.png Wszyscy wiedzą że niektóre aktualizacje mają prowadzić do zagłady CS 1.6 ale nikt tego aż tak jawnie nie robi. No może ale tylko w niewielkim stopniu  ;P


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#14 mleczak321

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Lolek
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 27.06.2014 19:39

Oks już nie mam tych errorów ale nadal mam te dziwne ścinki broni przy full auto . :( Najgorzej jest przy broniach takich jak :

-m4a1

-famas

-mp5

 

A np. przy ak47 normalnie chodzi nic się nie ścina .


  • +
  • -
  • 0

#15 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.06.2014 19:41

Jak zauważyłem masz cod moda na serwerze xD A zatem sprawa wyjaśniona (raczej). Poszukaj w pluginach momęt wykrycia broni typu famas/m4/mp5 podczas zadawania dmg/strzelania a się przekonasz że gdzies jest badziewnie kod napisany
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#16 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.06.2014 20:02

momęt

Moment.


  • +
  • -
  • 0

#17 mleczak321

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Lolek
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 27.06.2014 20:18

Czyli co mam zrobić dokładnie. Prosiłbym krok po kroku bo trochę nie ogarniam. 


  • +
  • -
  • 0

#18 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.06.2014 20:21

Poszukaj w pluginach momęt wykrycia broni typu famas/m4/mp5 podczas zadawania dmg/strzelania a się przekonasz że gdzies jest badziewnie kod napisany

Albo po prostu podeślij pluginy które coś robia na tych broniach (np. masz klase +10 dmg z m4 to widzisz to m4 i nam plugin podsyłasz bo na m4 masz ściny xD)

Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 27.06.2014 20:22

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#19 mleczak321

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Lolek
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 27.06.2014 20:47

Oks to jutro podeśle te pluginy które mają coś wspólnego z m4 a klasy tak samo podać ? 


  • +
  • -
  • 0

#20 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.06.2014 01:36

 

Nie przesadzajmy biggrin.png Wszyscy wiedzą że niektóre aktualizacje mają prowadzić do zagłady CS 1.6 ale nikt tego aż tak jawnie nie robi. No może ale tylko w niewielkim stopniu  jezyk.gif

 

 

https://www.google.p...q=hlds 6027 lag

 

Jak widać, nie jest to tylko moje odczucie. 

 

Opiszę sposób w jaki testowałem serwer, aby udowodnić istnienie buga. Na chmurze Pukawki utworzyłem dwa serwery, jeden engine 5787 a drugi to była kopia pierwszego, tylko z nową wersją silnika - 6027 (co zresztą nie ma znaczenia, 6132 zachowuje się identycznie). Ustawiłem mp_startmoney na 16000 oraz uruchomiłem mapę de_aztec, dołączyłem do serwera i respawnowałem się jako CT. Kupiłem M4 z pełnym pakietem broni, wystrzeliwałem wszystkie naboje na respie po czym restartowałem rundę na serwerze i robiłem analogicznie jak w pierwszej rundzie.

 

Na engine 6027 raz na kilka magazynków podczas strzelania fullauto karabin się zatnie. 

Na engine 5787 taki problem nie istnieje.

 

Serwer nie był obciążony, chmura miała wolne zasoby, FPSy serwera wysokie, problem występuje niezależnie od ustawień rate.

 

Engine z ery STEAMCMD ma naprawę sporo plusów (w szczególności dla dużych modyfikacji, bo można mieć aż 1800 entity na mapie [gorzej z nsami:P]), ale ten bug jest niewybaczalny, strasznie wpływa na płynność gry. 

 

 

 

 

 


Użytkownik Puchate edytował ten post 28.06.2014 01:50

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych