Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

HUD gracza po śmierci - brak wyświetlania Peyote

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 09.06.2014 22:35

Witajcie !
Otóż wcześniej nie przeszkadzało mi to, ale teraz mam pytanie do was.
Jak zrobić HUD który pokazuje wszystko to co widzi gracz żyjący go umrzemy?

Oto moja funkcja Pokaz Informacje

 

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	static stats[8], body[8]
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;	
			
		get_user_stats(target, stats, body)
		while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[target]]) 
		ranganum[target]++
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Stopien Wojskowy : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nDywizja:", ranga[ranganum[target]], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], nazwy_dywizji[dywizja_gracza[target]], licznik_zabiccod[target], licznik_smiercicod[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
	while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]]) 
	ranganum[id]++
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : xxxx]^n[Stopien Wojskowy : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i/4001]^n[Przedmiot : %s]^n[Dywizja : %s ]", ranga[ranganum[id]], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], nazwy_dywizji[dywizja_gracza[id]], licznik_zabiccod[id], licznik_smiercicod[id]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Mógłby mi ktoś dorobić ?

Dzięki !


Użytkownik LosT . edytował ten post 09.06.2014 22:36

  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 09.06.2014 23:26


Jak zrobić HUD który pokazuje wszystko to co widzi gracz żyjący go umrzemy?

 

gijV1nW.jpg


  • +
  • -
  • 2
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 10.06.2014 05:54

Chodzilo chyba o "gdy" zyjemy

Po prostu skopiuj huda od zywego gracza do huda niezyjacego(podmien) I zamien tylko id na target
  • +
  • -
  • 1

#4 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 10.06.2014 06:34

Czyli najzwyczajniej drugi raz ten sam kod tylko zmieniamy

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,

Na Show`a z Targetem tag? o_O

 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 10.06.2014 06:52

Tak

To I klasa_gracza[id] itd
  • +
  • -
  • 0

#6 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 10.06.2014 07:14

Tak

To I klasa_gracza[id] itd

Masz gdzieś może funkcję na HUD gracza nieżyjącego ?
Bo coś się doszukać nie mogę, a sam w silniku jej bezpośrednio nie mam.

 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#7 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 14.06.2014 18:19

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
       
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
   
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
   
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
           
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
   
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
   
    return PLUGIN_CONTINUE;
} 
--->

//"Masz gdzieś może funkcję na HUD gracza nieżyjącego ?"
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
   
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
           
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#8 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 14.06.2014 18:46

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
       
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
   
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
   
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
           
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
   
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
   
    return PLUGIN_CONTINUE;
} 
--->

//"Masz gdzieś może funkcję na HUD gracza nieżyjącego ?"
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
   
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
           
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

Problem w tym, że nie mam tej funkcji i temu leżę ;d


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#9 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 14.06.2014 19:18

Problem w tym, że nie mam tej funkcji i temu leżę ;d


To czyj to public PokazInformacje z pierwszego postu?

To odpowiada za wyświetlanie HUD'a gracza żyjącego graczowi nieżyjącemu:

if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;	
			
		get_user_stats(target, stats, body)
		while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[target]]) 
		ranganum[target]++
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Stopien Wojskowy : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nDywizja:", ranga[ranganum[target]], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], nazwy_dywizji[dywizja_gracza[target]], licznik_zabiccod[target], licznik_smiercicod[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

 

 

A to odpowiada za wyświetlenie HUD'a żyjącemu będącemu w grze:

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
	while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]]) 
	ranganum[id]++
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : xxxx]^n[Stopien Wojskowy : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i/4001]^n[Przedmiot : %s]^n[Dywizja : %s ]", ranga[ranganum[id]], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], nazwy_dywizji[dywizja_gracza[id]], licznik_zabiccod[id], licznik_smiercicod[id]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

 

 

 

Dalej nie rozumiem o co tobie chodzi :?:


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#10 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 14.06.2014 19:44

O to, że to HUD się nie wyświetla mimo, że piszesz iż powinno.
O to mi chodzi .......


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#11 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 15.06.2014 09:45

Zapchałeś wszystkie kanały HUD'a? Może jakieś logi wyskakują?


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#12 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 15.06.2014 21:51

Zapchałeś wszystkie kanały HUD'a? Może jakieś logi wyskakują?

"Zapchaleś"? What do you mean?

 

Nie, brak logów, właśnie jakby były bym był szczęśśliwy bo wiedziałbym czego się złapać, a tak to no.


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#13 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 16.06.2014 03:58

Zapchałeś wszystkie kanały HUD'a? Może jakieś logi wyskakują?

"Zapchaleś"? What do you mean?


set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
Wypisywanie wiadomości na HUD - Tutoriale AMXX.pl

Ewentualnie sprawdź czy masz w zmiennych globalnych
new SyncHudObj
I w plugin_init()
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
A najlepiej zarzuć sma, jak nie chcesz tu to na pw
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#14 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 16.06.2014 06:34

 

 

Zapchałeś wszystkie kanały HUD'a? Może jakieś logi wyskakują?

"Zapchaleś"? What do you mean?

 


set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
Wypisywanie wiadomości na HUD - Tutoriale AMXX.pl

Ewentualnie sprawdź czy masz w zmiennych globalnych
new SyncHudObj
I w plugin_init()
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
A najlepiej zarzuć sma, jak nie chcesz tu to na pw

 

Mam kanały oczywiście, ostatnio nawet na jakieś tam potrzeby (skleroza na co...) dodawałem kolejny oprócz tych dwóch podstawowych co były.

 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#15 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 04.07.2014 10:33

Jakieś logi, etc? Bo masz pewnie SyncHudObj -1, ustawienie pionowe hud'a zamień "-1.0" na np 0.9, wszystko zależne gdzie chcesz ustawić HUD.

 

        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);

  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych