Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Generator vip Nie wyświetla menu broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 CLEANER

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 28.05.2014 13:10

Witam mam problem ,otóż w vipie zrobionym przez generator nie wyświetla mi w ogóle menu broni.

Ustawione jest ,że ma się uruchomić od 5 rundy czy mógłby mi ktoś zobaczyć dlaczego co ,źle jest napisane w tym configu i ewentualnie poprawić bo niestety nie jestem wstanie sobie sam z tym poradzić załączam pliki 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Pomager'ek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 30.05.2014 18:32

amxx.pl nie poprawil jeszcze tego menu all dziala a menu nie dzilala 



#3 CLEANER

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 31.05.2014 09:18

Pomoże ktoś czy nie ,bo jak nie to zamykajcie. Chociażby ktoś wreście podał dlaczego te zestawy broni się nie wyświetlają. 


  • +
  • -
  • 0

#4 Pomager'ek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 31.05.2014 09:47

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Only DD2"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "vip"

#define flaga ADMIN_LEVEL_H
#define SCOREATTRIB_NONE         0
#define SCOREATTRIB_DEAD     (1<<0)
#define SCOREATTRIB_BOMB     (1<<1)
#define SCOREATTRIB_VIP (1<<2)

new bool:HasC4[33];
new round;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("Round_Start",5,"1=Round_Start");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
register_logevent("Round_Reset", 2, "1=Game_Commencing")

register_clcmd("say /vips","vips");
register_clcmd("say /vipy","vips");
}
public Round_Start()
{
round++;
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga){
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "item_thighpack")

cs_set_armoury_type(id,CSW_VESTHELM)
}
}
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga)
{
if(round > 3) bronie(id)    
}
}

public Round_Reset()
{
round = 0;
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca

new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)

if(!is_user_alive(kid))
return PLUGIN_CONTINUE;
{
if(hs)
{
cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+500)
}
else
{
cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+300)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

public vips(id)
{
new vipy[33][32];
new str[1024];
new count=0;
new i,n=get_maxplayers();

for(i=1; i<=n; ++i){
if(is_user_connected(i) && (get_user_flags(i) & flaga)){
get_user_name(i, vipy[count], 31);
++count;
}
}
if(count){
format(str,1023, "VIP%s online:^x01 ",str, vipy[i], (count>1?"y":""));
for(i=0; i<count; ++i){
format(str,1023,"%s%s%s",str, vipy[i], (i<count-1?"^x04,^x01 ":"^x04."));
}
ColorChat(id,GREEN, str);
} else {
ColorChat(id,RED, "Na serwerze nie ma aktualnie Vip'ow.");
}

return PLUGIN_HANDLED;
}
public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver){
// status VIP w tabeli punktow
new id = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & flaga){
if(is_user_alive(id)){
if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_plant(id)){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_BOMB);
} else {
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_VIP);
}
} else {
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_DEAD);
}
}
}
public bronie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Bronie=menu_create("Wybierz bron:","cbbronie");

menu_additem(Bronie,"AK47+DEAGLE");
menu_additem(Bronie,"M4A1+DEAGLE");
menu_additem(Bronie,"FAMAS+DEAGLE");
menu_additem(Bronie,"GALIL+DEAGLE");
menu_additem(Bronie,"AWP+DEAGLE");

menu_setprop(Bronie,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(Bronie,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_display(id,Bronie,0);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbbronie(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;

strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")

if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
case 1:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;

strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")

if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
case 2:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;

strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_famas")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")

if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
case 3:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;

strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_gali")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")

if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
case 4:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;

strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")

if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
}
}


Użytkownik Pomager'ek edytował ten post 31.05.2014 10:00





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych