http://amxx.pl/topic...lefield-3-rank/
Tak jak w temacie. Mam zwykly serwer Only DD2. Problem w tym, ze nie wyswietla calej rangi tylko, np. "Starszy Szere".
2 Problem to taki, że po zmianie nicku wyświetla 0 zabić, ale ranga jest taka jaka przed zmianą nicku.
Oto plik .sma:
#include <amxmodx> #include <csx> #include <ColorChat> new const gNazwaPluginu[] = "Battlefield 3 Rank"; new const gWersjaPluginu[] = "0.1"; new const gAutorPluginu[] = "MisieQ"; new const gPrefixPluginu[] = "BF3 Rank"; new ranganum[47]; new ranga[][] = { "Rekrut", "Mlodszy Szeregowy", "Mlodszy Szeregowy 1 gwiazdkowy", "Mlodszy Szeregowy 2 gwiazdkowy", "Mlodszy Szeregowy 3 gwiazdkowy", "Szeregowy", "Szeregowy 1 gwiazdkowy", "Szeregowy 2 gwiazdkowy", "Szeregowy 3 gwiazdkowy", "Starszy Szeregowy", "Starszy Szeregowy 1 gwiazdkowy", "Starszy Szeregowy 2 gwiazdkowy", "Starszy Szeregowy 3 gwiazdkowy", "Sierzant", "Sierzant 1 gwiazdkowy", "Sierzant 2 gwiazdkowy", "Sierzant 3 gwiazdkowy", "Starszy Sierzant", "Starszy Sierzant 1 gwiazdkowy", "Starszy Sierzant 2 gwiazdkowy", "Starszy Sierzant 3 gwiazdkowy", "Sierzant Sztabowy", "Sierzant Sztabowy 1 gwiazdkowy", "Sierzant Sztabowy 2 gwiazdkowy", "Glowny Sierzant", "Glowny Sierzant 1 gwiazdkowy", "Glowny Sierzant 2 gwiazdkowy", "Pierwszy Sierzant", "Pierwszy Sierzant 1 gwiazdkowy", "Pierwszy Sierzant 2 gwiazdkowy", "Sierzant Glowny Sztabowy", "Sierzant Glowny Sztabowy 1 gwiazdkowy", "Sierzant Glowny Sztabowy 2 gwiazdkowy", "Sierzant Major", "Sierzant Major 1 gwiazdkowy", "Sierzant Major 2 gwiazdkowy", "Chorazy", "Starszy Chorazy", "Starszy Chorazy 2", "Starszy Chorazy 3", "Starszy Chorazy 4", "Mlodszy Porucznik", "Starszy Porucznik", "Kapitan", "Major", "Podpulkownik", "Pulkownik" } new rangaxp[47] = { 0, 10, 80, 180, 290, 410, 540, 670, 810, 960, 1110, 1300, 1500, 1700, 1900, 2200, 2500, 2800, 3100, 3400, 3700, 4000, 4300, 4700, 5100, 5500, 5900, 6300, 6700, 7100, 7600, 8100, 8600, 9100, 9600, 10500, 12000, 13700, 15800, 18000, 20800, 23400, 28200, 32000, 36200, 40000 } public plugin_init() { register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu); register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be"); register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0"); set_task(600.0, "Announcement"); } public Announcement(id) { ColorChat(id,TEAM_COLOR,"Aby zresetowac sobie statystyki wpisz /resetscore",gPrefixPluginu); } public eventUpdateStatus(id) { if(is_user_bot(id)) return; static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]]) ranganum[id]++ showStatus(id, "[%s] Doswiadczenie: %d/%d Ranga: %s",gPrefixPluginu, stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]); } stock showStatus(id, const szStatus[], ...) { new szBuffer[128]; vformat(szBuffer, 127, szStatus, 3); static msgStatusText = 0; if(!msgStatusText) msgStatusText = get_user_msgid("StatusText"); message_begin(MSG_ONE, msgStatusText, _, id); write_byte(0); write_string(szBuffer); message_end(); }
Ilosc expa/zabic potrzebna do zdobycia rang znajduje sie również w sma a dokładnie tutaj [BY MISIEQ]
new rangaxp[47] = {0, 10, 80, 180, 290, 410, 540, 670, 810, 960, 1110, 1300, 1500, 1700, 1900, 2200, 2500, 2800, 3100, 3400, 3700, 4000, 4300, 4700, 5100, 5500, 5900, 6300, 6700, 7100, 7600, 8100, 8600, 9100, 9600, 10500, 12000, 13700, 15800, 18000, 20800, 23400, 28200, 32000, 36200, 40000 }
To jest naliczane jako fragi?