Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie wyświetla się [Klasa] [Level] [Exp]

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 lolexd

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2014 23:12

Witam, mam następujący problem.

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
    
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
        new hp = get_user_health(target);
        
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
        
        
        new monety = cod_get_user_coins(target)
        
        new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
        new Float:fProcent = 0.0;
        fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
        
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum: CS-FragMania.pl]^n^n| Klasa: %s^n| Doswiadczenie: %0.1f%%^n| Poziom: %i^n| Perk: %s^n| HP: %d^n| ViP: %s^n^n| Zloto: %i^n^n^n| Inteligencja: %i^n| Zycie: %i^n| Wytrzymalosc: %i^n| Kondycja: %i"
        , nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", monety, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    }
    
    new monety = cod_get_user_coins(id)
    new hp = get_user_health(id);
    
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum: CS-FragMania.pl]^n^n| [Klasa: %s]^n| [Doswiadczenie: %0.1f%%]^n| [Poziom: %i]^n| [Perk: %s]^n| [HP: %d]^n| [ViP: %s]^n^n| [Zloto: %i]^n^n"
    , nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", monety);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Te wszystkie statystyki nie wyswietlaja się w grze. Paczka była na serwer wgrywana tak trochę na żywioł, bo ważyło wszystko około 90mb, żadne error logi z tego nie sypią. Może nie napisały się jakieś gfx, sprites ?

GG 2592838


Użytkownik lolexd edytował ten post 17.04.2014 23:23

  • +
  • -
  • 0

#2 lolexd

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.04.2014 11:51

Nie mogę edytować postu. Dodam, że wyłączałem masowo pluginy, bez efektu, zmieniłem binarkę na najnowszą, zmieniałem moduły, wgrywałem nawet podstawowy silnik cod mod i też nie było u góry po lewej stronie hud.

plugins.ini

; AMX Mod X plugins

amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx debug
QTM_CodMod.amxx debug
; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)


; Basic
admincmd.amxx        ; basic admin console commands
adminhelp.amxx        ; help command for admin console commands
adminslots.amxx        ; slot reservation
multilingual.amxx    ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx        ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx        ; command menu (speech, settings)
ReasonKicker.amxx
plmenu.amxx        ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx        ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx        ; console chat commands
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx        ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
statsx.amxx        ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here



ptb.amxx
galileo.amxx ; vote
sam.amxx
admin_gag.amxx
paczki.amxx ; paczki dropiace z graczy
asysta_i_zemsta.amxx ;
sellperk.amxx ; sprzedaz perkow
sillyc4.amxx ; paka przyklejana
parachute.amxx ; spadochron
flash.amxx ; widac kto oslepi
abd.amxx ; dmg
admin_spec_esp.amxx ; wykrywacz wh
adminlisten.amxx ; admin widzi all rozmowy
afkbombtransfer.amxx ; afk bomb transfer
licznik.amxx ; bomby licznik
best_player.amxx ; best player
;killstreak.amxx ;
wym.amxx ;
;alt_end_round_sounds.amxx ; roundsounds
RoundSound.amxx
ne_unlimitedammo.amxx
vip.amxx
;hudhp.amxx
;he_block.amxx
;snowNew.amxx
ad_manager.amxx
polski_cs.amxx
mutemenu.amxx
ultimate_sounds_PL.amxx
cod_klan.amxx
punktychwaly.amxx
quests.amxx
motd.amxx
show_ip.amxx
;testvip.amxx
;adminss.amxx
;amx_ssban.amxx
bank.amxx
codmagazyn.amxx
task_scheduler.amxx
player_info.amxx
;sklep_vip.amxx
;ruletka.amxx
lightsaber.amxx
menuserwera.amxx
;viplos.amxx
OddajPerk.amxx

 

plugins-codmod.ini

cod_adminmenu.amxx
;ghw_weapon_replacement.amxx
hide_say.amxx ; brak komend na czacie widocznych
prefixy_cod.amxx ; prefixy
cytaty.amxx ; cytaty po smierci
;sprint.amxx ; sprint shift
codmagazyn.amxx
eog.amxx
;hudhp.amxx
cod_expevent.amxx
cod_nagrody_exp.amxx
;jb_gangs.amxx   
;bank.amxx
mocmedyka.amxx
;cod_shop.amxx debug
;cod_stats.amxx
;OddajPerk.amxx



codclass_snajper.amxx
codclass_skoczek.amxx
codclass_aniol.amxx
codclass_komandos.amxx
codclass_bandyta.amxx
codclass_chuligan.amxx
codclass_elektryk.amxx
codclass_cygan.amxx
codclass_inzynier.amxx
codclass_spiderman.amxx
codclass_lighters.amxx
codclass_medyk.amxx
codclass_nozownik.amxx
codclass_obronca.amxx
codclass_policjant.amxx
codclass_rocketman.amxx
codclass_rusher.amxx
codclass_strzelecwyborowy.amxx
codclass_talib.amxx
codclass_telegrafista.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx
codclass_zwinnyzolnierz.amxx
codclass_predator.amxx
codclass_assasin.amxx
codclass_addicted.amxx
codclass_elitsnajper.amxx
codclass_velfer.amxx


;Perki

codperk_zabojczydeagl.amxx
;codperk_soczewica.amxx
codperk_nanoszkielet.amxx
;codperk_dzialoorbitalne.amxx
codperk_nanosuit.amxx
;codperk_betonowecialo.amxx
codperk_eagleeye.amxx
codperk_magnesneodymowy.amxx
;codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_kosa.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_amuletofthesun.amxx
;codperk_lakeshit.amxx
codperk_flara.amxx
codperk_meczennik.amxx
codperk_amuletspowolnienia.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_arabian.amxx
codperk_dynamit.amxx
codperk_amuletzwinnosci.amxx
codperk_google.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_esencja_deagla.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
;codperk_nicolaseye.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
;codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_zabojcakomandosow.amxx
;codperk_tajemnicarepliki.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_diabel.amxx
;codperk_kobra.amxx debug
codperk_multijump.amxx
;codperk_bronchemiczna.amxx debug
codperk_ciemneokulary.amxx
codperk_logitechy.amxx
;codperk_kniferuggby.amxx
codperk_crazyjump.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_moczielonego.amxx
;codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_narzedziapirotechnika.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_niesmiertelnik.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
;codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_oczy.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
;codperk_palacerekawiczki.amxx
;codperk_piekielne_bnaboje.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
;codperk_perzeklete_naboje.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_przyczajony.amxx
;codperk_rakiety.amxx
codperk_ringcapitan.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx
codperk_sakwa.amxx
codperk_scouter.amxx
;codperk_shadow.amxx
;codperk_silaatrosa.amxx
codperk_swat.amxx
codperk_tajemicahadmina.amxx
codperk_tajemnica_skazanca.amxx
codperk_talibowskienaboje.amxx
codperk_zrecznoscskoczka.amxx
codperk_narzedziapiro.amxx
codperk_recemacbyvera.amxx
codperk_quaddamage.amxx debug
codperk_oczy.amxx
codperk_mocatrovena.amxx
codperk_Majteczki.amxx
;codperk_lipton.amxx debug
codperk_krytycznenaboje.amxx
codperk_Karasapera.amxx
codperk_Invulnerability.amxx
codperk_granatodlamkowy.amxx
codperk_exekucja.amxx
codperk_dzialkostraznicze.amxx
codperk_bezlikammo.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_akumulator24v.amxx
codperk_zbrojaatrovena.amxx
codperk_tajemnicaboga.amxx
codperk_pierscienint.amxx
codperk_mocnieba.amxx
codperk_burzamozgow.amxx
codperk_addicted.amxx
;codperk_android.amxx
codperk_assasin.amxx
codperk_predator.amxx
codperk_vip.amxx
codperk_grawitacja.amxx
codperk_szybkiwsciekly.amxx

plugins-systemmonet.ini

; System monet. Autor: kisiel96

systemmonet.amxx debug
systemmonet_komendyadmina.amxx
;systemmonet_sklep.amxx
cod_shop.amxx debug
;przelej_monety.amxx

amxx.cfg

// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"

// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1

// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2

// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "" 600
amx_scrollmsg "" 600

// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "" "000255100"
//                 "" "000100255"
amx_imessage "" "000255100"
amx_imessage "" "000100255"

// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180

// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the first option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5

// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75

// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 1

// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 0

// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1

// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10

// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10

// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1

// Some ratios for voting success

// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90

// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15

// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""

//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//

// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 1

// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 999999

// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0

// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0

// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///
//    Poniżej tej tabelki możesz dodawać cvary/ustawienia pluginów dodatkowych
///
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////




//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------
cod_killxp 1000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 1000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 400 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 801 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 50 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
cod_bombxp 1000
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| M O N E Y |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)



cod_coins_kill "1"        // ilosc monet do dodania za zabojstwo

cod_coins_kill_vip "2"    // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa

cod_coins_kill_hs "2"     // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem

cod_coins_kill_hs_vip "4" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa



cod_coins_planted "1"     // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby

cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa

cod_coins_defused "1"     // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby

cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa



cod_coins_rescue_hostage "1"     // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika

cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa

cod_coins_kill_hostage "2"       // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika

cod_coins_kill_hostage_vip "1"   // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa

cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet

cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa



// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza

// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| SKLEP ZA MONETY ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

// Cvar Money Cost

shop_money_ibuprofen "3000"
shop_money_fenacetyna "5000"
shop_money_tramal "7000"
shop_money_amfetamina "10000"
shop_money_lotto "10000"
shop_money_doswiadczenie "16000"
shop_money_ruletka "8000"

// Cvar Money Ammount
shop_money_ibuhp "15"
shop_money_fenhp "30"
shop_money_tramhp "50"
shop_money_gravity "0.50"
shop_money_expmin "100"
shop_money_expmax "500"


// Cvar Coins Cost
shop_coins_ibuprofen "3"
shop_coins_fenacetyna "5"
shop_coins_tramal "7"
shop_coins_amfetamina "10"
shop_coins_lotto "10"
shop_coins_doswiadczenie "16"
shop_coins_ruletka "8"


// Cvar Coins Ammount
shop_coins_ibuhp "15"
shop_coins_fenhp "30"
shop_coins_tramhp "50"
shop_coins_gravity "0.50"
shop_coins_expmin "60"
shop_coins_expmax "300"

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| PREFIXY ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

   * Klasę (1)
   * Level (2)
   * Klasę i level (3)

cod_prefix 3


|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ASYSTA I ZEMSTA |||||||||||||||||||||||||||||


    cod_xp_asysta 30 // exp za asyste
    cod_xp_zemsta 30 // exp za zemste

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| KILL STREAK |||||||||||||||||||||||||||||||

ks_hpsentry "260.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "0" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie

|||||||||||||||||||||||||| COD EVENT ||||||||||||||||||||||||||||

cod_eventczas "1500" (standardowo, czas podajemy w sekundach!)
cod_eventxp "25" - iloć expa kiedy event włšczony
cod_eventoff "10" - iloć expa kiedy event wyłšczony

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| NOZOWNIK ||||||||||||||||||||||||||||||

amx_knifedamage_mw2 "50" - Ile HP zabiera nóż
amx_knifespeed_mw2 "700" - Prędkoć rzutu noża
amx_knifegravity_mw2 "0.3" - Grawitacja noża

(Cvary radzę zostawić tak jak jest :), że chyba kto ma Cod'a 4001 lvl o może sobie zwiększyć dmg)

amx_headsplash "2" - Zabiera HP po wskoczeniu na głowę.


|||||||||||||||||||||||||||| CLASS_MAG |||||||||||||||||||||||

cod_mag_render "35" - ustawiamy ile maksymalnie może być włšczona latarka

|||||||||||||||||||||||||||||||| ABD ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włšcza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłšczony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ciane

|||||||||||||||||||||||||  BEST PLAYER ||||||||||||||||||||||||||||

amx_frags_multi "1.5" // wartoć przez którš mnożymy fragi
amx_number_round "5" // iloć rozegranych rund po których będzie pokazywać najlepszego gracza

|||||||||||||||||||||||||| SPADOCHRON |||||||||||||||||||

parachute_fallspeed 30 // szybkoć lotu spadochronem

|||||||||||||||||||||||||||| ESP ||||||||||||||||||||||||||||||
esp 1
esp_timer 0.3
esp_allow_all 0
esp_disable_default_keys 0 ////domylnie: 0 -> Jeli nie chcesz, aby esp było sterowane za pomocš domylnych przycisków (przód/tył/przeładuj) ustaw na "1" aby zablokować.
|||||||||||||||||||| AMMO LIMIT |||||||||||||||

ne_uammo_enable 1

1 - włšcza plugin
0 - wyłšcza plugin

||||||||||||||||||||||||||||||| RS ||||||||||||||||||||||||||||

rs_enabled <0> //czy plugin ma działać 0 - wyłšczony / 1 - właczony, oryginalnie 0

ers_player_toggle <0> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłšczyć i włšczyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłšczona / 1 - właczona, oryginalnie 0

erc_time_ads <9999> // czas w sekundach co ile ma wywietlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłšczony, oryginalnie 9999

erc_random_precache <14-14> //iloć plików muzycznych na drużynę, przykład:

||||||||||||||||| INZYNIER KLASA ||||||||||||||

// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_percent 10
// ile hp ma dzialko
inzynier_health 400
//ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistš !
inzynier_damage 12.0

|||||||||||||| ROUnDSOUND NEW ||||||||||||||

Roundsound_ads_time 300    /* Czas wywietlania wiadomoci w sekundach [ domylnie 120 ]   */
Roundsound_prefix RoundSound     /* Prefix wiadomoci dotyczšcych roundsounda [ domylnie RoundSound ]   */
Roundsound_show_type 2   /* Wywietlanie informacji o obecnym utworze [ domylnie 1 ]  | 1 - Tutor | 2 - Chat |   */
Roundsound_random_music 0 /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domylnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei   */

||||||||||||||||||| GALILEO||||||||||||||||||||||||||||||||||

amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeli gracze będš wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeli gracze wybiorš ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczšce Vota 1- Wyłšczone 0- wyłšczone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wywietlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line

gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//3 dynamiczna

gal_rtv_wait 10
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skšd maja być wczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygajšce następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane sš dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygajšce

gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 0
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags a
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianš mapy?

gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// jeli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skšd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

gal_sounds_mute 0
// wycisza dane dwięki
// 1 - "get ready to choose a map"
// 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1"
// 4 - "time to choose"
// 8 - "runoff voting is required"

|||||||||||||||||||||| BLOKADA HE|||||||||||||||||||||||||||||||||||

block_hp 0 // ile hp odejmjue co 10 sekundy jak ktos he wyciagnie
block_time 10 // ile trwa blokada.
block_msg 1 // czy ma pokazywac na poczatku rundy info, że jest takowa blokada HE ? 1= ON 0 = OFF

|||||||||||||||||||||||||||||| REASON KICKER ||||||||||||||||||||||||||

amx_kick_r1 "Afk"
amx_kick_r2 "Naduzywasz mikrofon"
amx_kick_r3 "Lamisz"
amx_kick_r4 "Ogarnij sie"
amx_kick_r5 "Bug perku"
amx_kick_r6 "Zmien klase bo inni chca pograc"
amx_kick_r7 "Kultura"

|||||||||||||||||||||||||||||||| ADMIN GAG ||||||||||||||||||||||||||

amx_gag <nick/userid> <flagi (a/b/c)> <czas w sekundach> // dawanie mute
amx_gag <nick/userid>  <czas w sekundach> // bedzie automatycznie dodawalo w flagi abc
amx_gag <nick/userid>    // będzie dawało flagi abc i mute na 600 sec / 10 min
amx_gag <nick/userid> <flagi> // będzie dodawało czas 600 sec
amx_ungag <nick/userid> // usuwanie mute
|||||||||||||||||||||||||| TEST VIP |||||||||||||||||||||||||
amx_viptest_czas 1 - czas ile trwa testowy vip ( podajemy  w godzinach, zrobiłem w godzinach bo niektórzy majš opory z matematykš
amx_viptest_prefix [MicroMars.pl] - Prefix w informacjach na say'u.
amx_viptest_save 2 ( Domylnie 1 - zapis na nick ) | 2 - ( Sprawdza czy gracza ma steam'a jeli tak to na steam , jeli nie ma to na nick )

||||||||||||||||||||||||| ADMINSS ||||||||||||||||||

amx_ssdelay "1.0"
//Czas między robionymi screenshot-ami
amx_bandelay "10.0"
//Czas w którym ban zostanie dany po zrobieniu screenshoot-ów
amx_ssnumber "3"
// Iloć robionych screenshot-ów
amx_website "MicroMars.pl"
//Strona na której zbanowany może ubiegać się o Unbana
amx_msg_type "3"
//Gdzie ma się pojawić wiadomoć dla gracza/admina:  1 - chat | 2- hud | 3- chat+hud (Def.: "3")

||||||||| TASK ||||||||||||

amx_task 00:00 "Mamy polnoc :)" t
amx_task 12:00 "Mamy poludnie ! :)" t
amx_task 19:45 "Za 15 minut 20:00 :)" t
amx_task 22:00 "Wybila 22:00 !" t

||||||||||||| KLANY ||||||||||||

jb_gang_cost 150 - Koszt utworzenia gangu.
jb_health_cost 25 - Koszt ulepszenia siłowni.
jb_stealing_cost 20 - Koszt ulepszenia kradzieży.
jb_gravity_cost 15 - Koszt ulepszenia grawitacji.
jb_damage_cost 25 - Koszt ulepszenia ataku.
jb_stamina_cost 15 - Koszt ulepszenia speeda.
jb_weapondrop_cost 25 - Koszt ulepszenia obezwładnienia.
jb_health_max 15 - Maksymalny poziom ulepszenia siłowni.
jb_stealing_max 15 - Maksymalny poziom ulepszenia kradzieży.
jb_gravity_max 20 - Maksymalny poziom ulepszenia gravitacji.
jb_damage_max 15 - Maksymalny poziom ulepszenia ataku.
jb_stamina_max 20 - Maksymalny poziom ulepszenia speeda.
jb_weapondrop_max 15 - Maksymalny poziom ulepszenia obezwładnienia.
jb_health_per 5 - Ilosc HP za ulepszenia siłowni.
jb_stealing_per 100 - Ilosc $$ za ulepszenia ulepszenia kradzieży.
jb_gravity_per 15 - O ile mniejsza grawitacja za ulepszenia grawtacji.
jb_damage_per 1 - O ile więcej obrażeń zadajemy za ulepszenia ataku.
jb_stamina_per 4 - O ile szybciej biegamy za ulepszenia speeda.
jb_weapondrop_per 2 - Ile % szans za ulepszenie Obezwładnienia.
jb_points_per_kill 1 - ile pkt honoru za kill
jb_headshot_bonus 2 - ile pkt honoru za killa z hs
jb_max_members 10 - ile max czlonkow gangu
jb_admin_create 1 - admins can create gang without points

 


  • +
  • -
  • 0

#3 lolexd

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.04.2014 18:35

Dziękuję serdecznie za niezawodną pomoc, poradziłem sobie dla odmiany sam.

Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych