Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 6 klas min. "Snajper"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 BizoN_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.01.2014 21:33

Witam tak jak w temacie. Proszę o klasy takie jak:

 

Snajper: 1/2 z AWP, 1/2 z noża

Hitman: Nie otrzymuje strzałów w głowę, ma elites +8dmg z nich

Sekundant: Posiada 2 miny (mają znikać w następnej rundzie) i p90 z którego ma dodatkowych 5dmg

Taktyk: Ma 1 teleport na runde i 1/5 z he. Broń to AUG

Wermachtowiec: Ma m3, m4, ak47. 1/6 z he.

Rebeliant: Ma 1/6 na odbicie pocisku i dodatkowe 10dmg z glocka.

 

 

Statystyki i opisy mogę sobie sam dodać. Z góry dziękuje. ^^

 

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_1B1413_000000_000000.png


#2 Danio7

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:155
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 27.01.2014 18:03

Wermachtowiec

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 28.01.2014 14:50

Snajper:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QuatZo");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id, wartosc)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych