Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Fala odpychająca - Warcry


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 10.01.2014 12:45

Witam, 
dziś przedstawie wam jak stworzyć falę która "wychodzi" od gracza odpychając wrogów w pobliżu i zadając im 40dmg. Użycie fali na (noż + r) raz na runde. Dizałało bez zarzutu stworzone było dla klasy barbarzyńca ;)
Fala wygląda mnie  tak: (nie miałem czasu aby zrobic inny screan wiec jest ten z testów i fala jest duża w rzeczywistości jest mniejsza;p)
amxx_1389219096__warcry.jpg
 
a więc zaczynamy 
 
Tworzymy nową zmienną:
new ilosc_fal[33];
 
gdzieś w 
 
public plugin_precache()
 
dodajemy
 
precache_sound("diablo/warcry.wav");
 
 
 
public ResetHUD(id)
 
przed 
if (is_user_connected(id))
 
dodajemy 
ilosc_fal[id]=1;
 
teraz gdzieś na końcu pluginu dodajemy
Spoiler
 
 
 
I teraz aby działało nam na to na nozu + r musimy dodać w 
 
public client_PreThink ( id ) 
 
pod

if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] ==Hunter){
		
		bow[id]++
		button[id] = 1;
		command_bow(id)
		
	}

To ( w miejsce NAZWA_KLASY wpisujemy nazwę naszej klasy)

if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] == NAZWA_KLASY){
		fala_odepch(id)
	}
 
Teraz krutkie objaśnienie
 
 
change_health(pid,-40,id,"")

jest odpowiedzialny za ilosc zadawanego dmg przez item. W miejsce -40 dajemy dmg jaki chcemy aby zadawała fala.

 
new origin[3], dist = 350 

tutaj zmieniamy dystans fali u mnie jest to 350 ;P

 
gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;

siła odrzutu zależna od inteligencji 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4

I love street workout <3 


#2 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 11.01.2014 17:52

Nieźle się spisałeś :D,oczywiście za tak dobre coś "+" się należy.


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#3 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 11.01.2014 20:52

jakby ktoś mógł upgradnąć pierwszy post i dodać ;D że dźwięki wrzucamy do folderu

sound/diablo/

bo niektórzy mogą nie wiedzieć ;P

 

 


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#4 silk999

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 23.01.2016 13:44

Witam serdecznie!

 

Fala działa jak najbardziej, ale mam problem z dźwiękiem.

 

podmieniłem dźwięk z załącznika poniższym (w załączniku) i dźwięk się nie odtwarza. Nazwa i rozszerzenia takie same. Dodam, że ten z załącznika działa. Proszę o pomoc, pozdrawiam!

Załączone pliki

  • Załączony plik  warcry.wav   193,22 KB  85 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#5 SHiBBy.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.02.2016 13:34

mialem to samo. ale zostawilem ten co jest xD

jezeli nie dziala sprawdz czy w precache masz wszystko ok i wszystkie sciezki sa zapisane odpowiednio


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych