Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa Nieśmiertelność

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamil323

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 07.01.2014 15:59

otóż klasa ma mieć 7 sek Niesmiertelka,2xSKok,Lekka Niewidka,Lekka Grawitka,MP5(DMG)10+[INTA]

 

 

a jest całkowicie nieśmiertelna non stop a chcę na 7 sekund oraz jest niewidzialna na czerwono a chcę by była przezroczysta a nie czerwona  ssy i klasa w załączniku 

Załączone miniatury

  • klasa.png

Załączone pliki



#2 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 07.01.2014 16:29

Sprawdź teraz.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Sheminator";
new const opis[]    = "7 sek Niesmiertlenosci, 2xSkok, Lekka Niewidka, Ubranie wroga, Lekka Grawitka, mp5(dmg)10+[inta]";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 250;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 250;
new const wytrzymalosc = 250;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
	
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
}

public cod_class_enabled(id)
{
	
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
	
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 750.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;
	
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 750.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id){
	set_user_godmode(id,1);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 7);
	set_task(7.0,"koniec", id);
}
public koniec(id){
	set_user_godmode(id,0);
	set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
}


public ZmienUbranie(id,reset)
	
{

if (!is_user_connected(id))
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	
	
	if (reset)
		
	cs_reset_user_model(id);
	
	else
		
{
	
	new num = random_num(0,3);
	
	cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	
}



return PLUGIN_CONTINUE;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
	return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#3 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 07.01.2014 17:25

Napisałem od nowa, bo miała kilka błędów

Załączone pliki


Użytkownik RasiaQ edytował ten post 07.01.2014 17:25

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych