Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuwanie celownika


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheQiver

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:NYC
Offline

Napisano 03.01.2014 04:17

Wgralem na serwer plugin weapons_crosshairs.amxx wydawalo sie ze wszystko dziala ale w połączeniu z cwz.amxx plugin juz nie zdaje sie aż tak dobrze jak wczesniej. Chodzi o to ze po przybliżeniu jest male pomarańczowy celownik (screen niżej). Po wpisaniu w konsoli "crosshair 0" celownik znika. Chcialbym sie dowiedziec czy jest jakis sposób zeby automatycznie po wejsciu gracza na serwer ta komenda (crosshair 0) zostala wpisana przez serwer do konsoli gracza. Jesli znacie jakies inne sposoby zeby pozbyc sie tego celownika to chetnie wysłucham.

 

Screen

http://imageshack.co...5/2483/2h2h.png


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 03.01.2014 09:49

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_connect(id){
    client_cmd(id, "crosshair 0");
}

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 TheQiver

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:NYC
Offline

Napisano 03.01.2014 17:05

Dziala dzięki.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych