Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o klase premium Zakradacz

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Neo Farcik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.12.2013 12:18

Nazwa: Zakradacz

Opis: 1/1 z kosy, ubranie wroga, 10/255 widzialnosci podczas kucania na nożu i zmniejszona grawitacja do 300.

Bronie: Nóż

Staty po 15


Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 30.12.2013 12:21

Bo kolorowe jest piękne


#2 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.12.2013 13:51

Postanowiłem spróbować samemu ale mi nie wychodzi.

 

#include 
#include
#include
#include
#include

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Prototype [Premium]";
new const opis[] = " 1/1 kosa, 10 skokow, 70 kondycji, na pistolecie Jestem pala, a na nozu terrorystą";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 9;

return FMRES_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_USP)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
);


Bo kolorowe jest piękne


#3 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.12.2013 20:37

Można zamknąć


Bo kolorowe jest piękne


#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 30.12.2013 22:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych