Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Błędy w kodzie silnika

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Acer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.08.2013 05:29

Witam.

Mam problem z codem, wywala mi błędy:

L 08/22/2013 - 14:58:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/22/2013 - 14:58:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_armor")
L 08/22/2013 - 14:58:48: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PobierzWytrzymalosc (line 1561)
L 08/22/2013 - 14:58:48: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::ZastosujAtrybuty (line 349)
L 08/22/2013 - 14:58:48: [AMXX]    [2] QTM_CodMod.sma::Odrodzenie (line 277)

Zamieszczam po kolei każdą z funkcji:

1.

public PobierzWytrzymalosc(id, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_klasy, wytrzymalosc_bonusowa)
{
	new wytrzymalosc;
	
	if(wytrzymalosc_zdobyta)
		wytrzymalosc += wytrzymalosc_gracza[id];
	if(wytrzymalosc_bonusowa)
		wytrzymalosc += bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id];
	if(wytrzymalosc_klasy)
		wytrzymalosc += wytrzymalosc_klas[klasa_gracza[id]];
	
	return wytrzymalosc;
}

2.

public ZastosujAtrybuty(id)
{
    set_user_armor(id, PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1))
   
    maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2;
   
    szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1);
   
    set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}

3.

public Odrodzenie(id)
{	
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
		set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
		UstawNowaKlase(id);
	
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	DajBronie(id);
	ZastosujAtrybuty(id);
	
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Pomoże ktoś mi to naprawić, albo chociaż nakierować co jest nie tak?


b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam na OneKill.pl


#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 23.08.2013 21:57

Przed:

DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);

Daj:

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 0

#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 24.08.2013 10:14

@lepiej sprawdzać czy jest żywy, więc dodaj po

public Odrodzenie(id)
{

to

if(!is_user_alive(id))
    return PLUGIN_CONTINUE;

Użytkownik d0naciak edytował ten post 24.08.2013 10:14

  • +
  • -
  • 0

#4 Acer

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.08.2013 21:50

D0nacik, czy jest opcja żebyś mi naprawił wszystkie błędy na moim cod mod w zamian za kasę? Wiem że to nie jest miejsce do tego, ale zależy mi dosyć na tym :).


b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam na OneKill.pl






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych