Witam. Szukam granatów na serwer BB.
Chodzi mi konkretnie o:
-Granat Napalm zamiast HE
-Granat zamrażający zamiast Flesza.
-Granat oświetlający zamiast smoke
Bardzo proszę o zapodanie linku a najlepiej do polskich wersji! Pozdrawiam!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 20.08.2013 20:06
Witam. Szukam granatów na serwer BB.
Chodzi mi konkretnie o:
-Granat Napalm zamiast HE
-Granat zamrażający zamiast Flesza.
-Granat oświetlający zamiast smoke
Bardzo proszę o zapodanie linku a najlepiej do polskich wersji! Pozdrawiam!
Napisano 20.08.2013 20:49
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=41126&highlight=Frost+nades
granat zamrażający,
napalm w załączniku a tu cvary
// 1 włącza plugin, 0 wyłącza napalm_on 1 // jeżeli ustawione na 1 napalm zastępuje granaty he, jeżeli na 0 trzeba je kupować komendą /napalm napalm_override 1 // cena napalmu jezeli powyzsze ustawienie jest na 0 (tj. trzeba ręcznie kupować) napalm_price 500 // Czy można kupować tylko w buyzone (gdy kupowanie jest ustawione na ręcznie) napalm_buyzone 1 // promień działania napalmu napalm_radius 240.0 // jeżeli ustawione na 1, można podpalić się samemu napalm_hitself 0 / jeżeli ustawione na 1, można też podpalać kolegów z drużyny napalm_ff 0 // jeżeli ustawione na 1, dotykając innej osoby można ją podpalić napalm_spread 1 // ilość czasu w sekundach jak długo gracze mają się palić napalm_duration 5 // ile obrażeń w ciągu 0.2 sekund (1/5 sekundy) ma zabierać napalm? napalm_damage 2 // jeżeli ustawione na 1, napalm zabija gdy życie dojdzie do 0, inaczej zostawia 4HP napalm_cankill 1 // spowolnienie graczy gdy się palą, 0 wyłącza, wartości od 0.1 (najwolniej) do 0.9 (najszybciej), 0.5 to połowa normalnej prędkości napalm_slowdown 0.5
Pozycji nr 3 nie mogę znaleźć
Napisano 20.08.2013 20:55
Dzięki bardzo, ale czy ktoś mógłby mi jeszcze przetłumaczyć na miarę swoich możliwości cvary granata zamrażającego?
Up, karma leci!
Napisano 20.08.2013 22:20
Cvars: fn_enabled (default 1) - toggles the plugin. fn_override (default 1) - jeśli ustawione automatycznie zamieni granaty, jeśli nie trzeba wpisac /fn lub /frostnade żeby kupić fn_nadetypes (default 4) - jaki granat ma zastąpić 1= flashbang. 2= HE, 4= SMOKE fn_teams (default 3) - które zespoły mogą kupować / używać zamrażające granaty. 1 = T tylko, 2 = tylko CT, 3 = oba zespoły. fn_price (default 300) - koszt granata fn_icon (default 1) - kontroluje kiedy pojawi się ikona płatka śniegu. jeśli ustawiony na 1, to pokaże, gdy jesteś właścicielem mróz granatu. jeśli ustawione na 2, to jest, gdy jesteś zamrożony. jeśli ustawione na 0, to nigdy nie jest pokazany. fn_limit (default 0) - jeśli ustawione powyżej 0, można tylko kupić wiele mróz granatów gdy żyjesz, jeśli nie za pomocą fn_override fn_buyzone (default 1) - 0= możesz kupić tylko w buyzone, 1= możesz kupić na całej mapie fn_color (default "0 206 209") - ustawienie koloru na team, który rzucił granat fn_by_radius (default 0.0) - jeśli ustawiony powyżej 0,0, granaty mróz działa nieco inaczej. zawsze będą zrelaksować się, i zawsze będzie zamrażać, jeśli jesteś przynajmniej odsetek ten blisko wybuchu. tzn. ustawić na 60,0, a będziesz zawsze zamrożone jeśli co najmniej 60% od krawędzi okręgu do centrum. fn_hitself (default 1) - czy gracz może być zamrożony własnym granatem fn_los (default 1) - czy musisz widzieć gracza, którego chcesz zamrozić granatem fn_maxdamage (default 20.0) - obrażenia zadane graczowi w centrum wybuchu. fn_mindamage (default 1.0) - obrażenia zadane graczowi na skraju wybuchu. fn_chill_maxchance (default 100.0) - szansa, zamrożenia gracza w centrum wybuchu (nie jestem pewien czy o śmierć nie chodzi) fn_chill_minchance (default 100.0) - szansa, zamrożenia gracza na skraju wybuchu fn_chill_duration (default 7.0) - jak długo, w sekundach, efekt zamrożenia trwa. fn_chill_variance (default 1.0) - wariancji, jak długo chłód trwa. tj. czas = 7.0, wariancja = 1,0, to może trwać od 6,0 do 8,0 sekundy. (nwm co to warjancia ale ok transle google xD) fn_chill_speed (default 60.0) - Odsetek normalną prędkością, że gracz porusza się podczas zamrożenia. fn_freeze_maxchance (default 110.0) - szansa, że gracz w centrum wybuchu będzie się zamrażać, jeśli nie za pomocą fn_by_radius. fn_freeze_minchance (default 40.0) - Możliwe, że gracz w krawędzi strumieniowo będzie zamarznąć, jeśli nie jest używany fn_by_radius. fn_freeze_duration (default 4.0) - Jak długo, w sekundach, efekt zamrażania trwa. fn_freeze_variance (default 0.5) - wariancji, jak długo zamrożenie trwa. tj.: czas = 4.0, wariancja = 0,5, to może trwać od 3,5 do 4,5 sekundy.
proszę google transle
Użytkownik resx edytował ten post 20.08.2013 22:21
Napisano 21.08.2013 07:18
No google to i ja mogłem ale dzięki + za chęci
Temat do zamknięcia!
Napisano 21.08.2013 08:48
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych