Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Usuwanie martwego ciala


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 06.08.2013 11:07

Jak mozna zrobic usuwanie martwego ciala gdy gracz zostanie zrespiony? (mam autorespawn na serwerze i gdy gracz zostanie zrespiony jego cialo nadal lezy)
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#2 wicia

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 07.08.2013 10:09

Hmm... a można w ogóle odnaleźć ciało na mapie? Bo wydaje mi się, że nie, ale dopiero jestem początkująca.


  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.08.2013 10:12

Spójrz sobie jak to zostało rozwiązane w diablomodzie


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 07.08.2013 15:14

za zwłoki odpowiada chyba ClCorpse ?

 

moze pomoze plugin wskrzeszanie.amxx by Cypis`


  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.08.2013 15:31

// zmienna globalna
new const CORPSE_CLASS[] = "fake_corpse";

// rejestrujemy
register_message(get_user_msgid("ClCorpse"), "MessageClCorpse");

// nowa runda
remove_entity_name(CORPSE_CLASS);

// spawn gracza
new ent = -1;
if((ent = find_ent_by_owner(ent, CORPSE_CLASS, id)))
remove_entity(ent);

public MessageClCorpse(msgID, msgDest, msgEnt) {
new ent = create_entity("info_target");

if(!is_valid_ent(ent)) // jak się nie utworzy nasz byt ciała, to pokaże się standardowe ciało
return PLUGIN_CONTINUE;

new player_model[64], Float:player_vectors[3], player;

get_msg_arg_string(1, player_model, 63);
format(player_model, 63, "models/player/%s/%s.mdl", player_model, player_model);

player = get_msg_arg_int(12);

new Float:mins[3] = { -16.0, -16.0, -34.0 };
new Float:maxs[3] = { 16.0, 16.0, 34.0 };

if(gInfPla2[player][epd_wasducking]) { // przed samą śmiercią sprawdzać, czy gracz kuca i zapisać to do jakiejś zmiennej
mins[2] *= 0.5;
maxs[2] *= 0.5;
}

player_vectors[0] = get_msg_arg_float(5);
player_vectors[1] = get_msg_arg_float(6);
player_vectors[2] = get_msg_arg_float(7);

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, CORPSE_CLASS);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, get_msg_arg_int(9));
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, player);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, player_vectors);
entity_set_float(ent, EV_FL_frame, 9999.9);

entity_set_model(ent, player_model);
entity_set_size(ent, mins, maxs);

player_vectors[0] = get_msg_arg_int(2)/128.0;
player_vectors[1] = get_msg_arg_int(3)/128.0;
player_vectors[2] = get_msg_arg_int(4)/128.0+1.0;

entity_set_origin(ent, player_vectors);

return PLUGIN_HANDLED; // blokujemy pokazanie się standardowego ciała
}

  • +
  • -
  • 2

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 07.08.2013 16:41

sebul dzięki dziala, ale mam problem mianowicie: moim celem bylo usuniecie tych modeli w celu zmniejszenia zuzycia pamieci na serwerze (po 10 - 15 minutach lezy tyle cial ze lagi jak ***) ale ten plugin za wiele nie dal, lagi prawie w ogóle sie nie zmniejszyly. Mozna jakos skrocic kod do minimum? I jeszcze jedno pytanie: jak moge usunac modele broni po smierci?
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.08.2013 17:31

set_msg_block(get_user_msgid("ClCorpse"), BLOCK_SET);

Zamiast tego wcześniejszego, a broń wystarczy usuwać po wyrzuceniu, czyli chociażby wykorzystać fakemete i "FM_SetModel", zresztą akurat na forum chyba jest plugin taki lub podobny.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 07.08.2013 22:41

Znalazlem juz plugin do usuwania tych modeli z ziemi, dzięki za pomoc. Mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#9 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 08.08.2013 09:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych