Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Sprawdzenie czy gracz trzyma klawisz


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.08.2013 00:17

Da się jakoś sprawdzić, czy gracz trzyma dany klawisz? Oczywiście nie chodzi mi tutaj o klawisz użycia (domyślnie e), itp. tylko czy gracz trzyma klawisz niezbindowany do niczego. Nie chodzi mi też o moment wciśnięcia klawisza, bo wtedy można zrobić jakiś bind i wtedy można to bez problemu wykryć.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.08.2013 00:22

Bez ingerowania w pliki klienta jest to nie możliwe(bynajmniej patrząc z logicznego punktu widzenia)


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 Fail

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -15
Tragedia

  • Postów:134
  • Lokalizacja:z forum
Offline

Napisano 06.08.2013 09:52

lub zamontuj temu graczowi kamerke w domu i patrz jaki klawisz trzyma



#4 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.08.2013 10:12

lub zamontuj temu graczowi kamerke w domu i patrz jaki klawisz trzyma

To chyba nie te pytanie i miejsce, żeby sobie offtopować.

Domyślam się i zresztą domyślałem się, że może to być niemożliwe, ale może jednak znalazł się jakiś sposób, aby jednak coś takiego wprowadzić w plugin.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.08.2013 10:27

Bez bindowania się nie da (da się ale już nie łatwym sposobem) bo klient nie wysyła żadnych informacji do serwera o klawiszach które są naciśnięte tylko o bindach które się wykonują. Zawsze można dodać drugą komendę pod bind wtedy gracz tak szybko się nie zorientuje że mu mieszaliśmy w configu. Są też inne sposoby ale to już wykracza poza zakres amxx czy samego pawna albo można zawsze zrobić moduł, który będzie sprawdzał czy ktoś naciska jakiś przycisk i wysyłać z niego informacje do serwera. Bo przecież cs "wie" czy ktoś nacisną jakiś przycisk tylko nie wysyła tych informacji do serwera


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#6 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.08.2013 10:37

Ale ja nie napisałem, że bindowanie w ogóle nie wchodzi w grę (a nawet bez tego pewnie się nie obędzie), tylko że nie chodzi mi o wykrycie momentu wciśnięcia klawisza, co da się zrobić przez bind.
 

tylko czy gracz trzyma klawisz niezbindowany do niczego

To mogło zabrzmieć trochę myląco, ale chodziło mi o to, żeby wykluczyć takie klawisze, jak e, który domyślnie jest klawiszem użycia, a tutaj wystarczy użyć "get_user_button", aby sprawdzić czy ten klawisz jest wciśnięty.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.08.2013 15:19

Bindem także można sprawdzić czy ktoś trzyma dany przycisk. Po to są +/- ;D. Takim samym sposobem jak to jest robione np. z "use". Gdy gracz wciśnie przycisk pod którym ma zbindowaną komendę "+use" wysyła się wiadomość do serwera o użyciu komendy "use" dopiero gdy gracz puści przycisk pod którym ma zbindowaną komendę "+use" wywoła się komenda "-use" powiadamiająca serwer iż gracz nie używa już komendy "use". Mniej więcej na takiej zasadzie to dział (bynajmniej według mojej filozofii). Jeśli chcesz sprawdzać bindem czy gracz trzyma (nie przyciska i puszcza tylko trzyma) to wystarczy zwykła zbindowana komenda.


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 06.08.2013 15:20

  • +
  • -
  • 3
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#8 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.08.2013 15:32

Bindem także można sprawdzić czy ktoś trzyma dany przycisk. Po to są +/- ;D. Takim samym sposobem jak to jest robione np. z "use". Gdy gracz wciśnie przycisk pod którym ma zbindowaną komendę "+use" wysyła się wiadomość do serwera o użyciu komendy "use" dopiero gdy gracz puści przycisk pod którym ma zbindowaną komendę "+use" wywoła się komenda "-use" powiadamiająca serwer iż gracz nie używa już komendy "use". Mniej więcej na takiej zasadzie to dział (bynajmniej według mojej filozofii). Jeśli chcesz sprawdzać bindem czy gracz trzyma (nie przyciska i puszcza tylko trzyma) to wystarczy zwykła zbindowana komenda.

W sumie tak, ale jakoś nie pomyślałem, że można samemu takie coś robić z niestandardowymi bindami. Może i to będzie działać z tym minusem, sprawdzę to później.
sebul (06.08.2013 17:32):
Wychodzi na to, że wszystko działa. Co prawda komenda z minusem wykonuje się po puszczeniu klawisza, ale wystarczy zwykła zmienna i mam to czego chciałem.

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.08.2013 17:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych