Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Proszę o naprawe mojego silnika

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mr.Wolf

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 27.07.2013 17:58

Tak jak w temacie 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 27.07.2013 18:18

Proszę:

 

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   41,05 KB  10 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

 

Zakomentowałem Ci od linijki: 1035 do 1043, ponieważ coś tam chciałeś dodać, ale nie wiadomo o co chodziło [brakuje części kodu]


  • +
  • -
  • 0

#3 Mr.Wolf

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 28.07.2013 18:41

 ale mi chodziło właśnie, o to aby ktoś to naprawił a nie usunął.


  • +
  • -
  • 0

#4 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 08.08.2013 09:07

Linijki, które zakomentowałem:

/*set_hudmessage(0, 70, 200, -1.0, 0.02, 0, 0.5, 2.0, 0.08, 2.0, 145);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]);

message_begin(MSG_ALL, pasek expa, {0,0,0}, 0);
write_byte(10);
write_byte(0);
message_end();
return PLUGIN_CONTINUE;
}*/

Skąd mam wiedzieć o co Ci tutaj chodziło? Podaj źródło, skąd brałeś tę część kodu.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych