Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Nazwa itemu jako nasz Nick


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 10.07.2013 16:42

Jak już chcesz w tej funkcji to robić to za pomocą funkcji formatex

new name[32]
			get_user_name(id, name, 31);
			if(random_num(1,100)<=8){
				formatex(player_item_name[id],charsmax(player_item_name[id]),"%s",name)
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}
			else{
				player_item_name[id] = "Krysztal Techniki"
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}

Tylko trochę często będziesz pobierał nick gracza twoim sposobem

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 08.07.2013 18:18

Siemka,mam pytanie jak można zrobić żeby item miał nazwę naszego Nicku?
  • +
  • -
  • 0

#2 Koksiu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 10.07.2013 09:36

Zmienić nazwę itemu ?
  • +
  • -
  • 0
WYKONAM KLASY LUB PERKI, WIĘCEJ INFO NA PW. SPRZEDAM PERKI PREMIUM!!! SPRZEDAM 45 UNIKALNYCH KLAS!!!

#3 Scrappy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Lubsko
Offline

Napisano 10.07.2013 10:46

Wchodzisz w sma  Perku znajdź tam   new nazwa[] = "Nazwa perku" .  Zmień ją np na swój nick, po czym wejdź http://amxx.pl/kompilator/ podaj ścieżkę do owego perku , po czym kliknij Kompiluj. Pobierz i wgraj na serwer.


  • +
  • -
  • 0

#4 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 10.07.2013 13:36

A zauważyłeś, że to nie CoD tylko Diablo Mod?? Tutaj itemy (perki) masz od razu w *.sma. Chodzi Ci o to, aby nazwa itemu zależała od nicku czy żeby nazwa itemu była jak twój nick?


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#5 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 10.07.2013 14:21

Chcę żeby item miał nazwę gracza,czyli ten kto ma ten item pobiera jego Nick i ustawia w nazwie itemku.
  • +
  • -
  • 0

#6 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 10.07.2013 16:18

Nadajesz nazwę przedmiotu np. "$" Następnie podczas wyświetlania w hud, motd i ColorChat dodajesz ten warunek :



If(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[0] == "$") get_user_name ( id, zmienna_z_nazwą_przedmiotu, 127 )

Nie napisałeś jakie masz diablo dlatego domyślam się że masz diablo darka (na innym to nie będzie działać)

To dajesz dopiero po wczytaniu nazwy przedmiotu.

 

 


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 10.07.2013 16:31

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#7 .::DYZI3K::.

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Pro|[D]yZi[K]|BarA
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 10.07.2013 16:19

to daj perk to ci zrobie

 



#8 .::DYZI3K::.

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Pro|[D]yZi[K]|BarA
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 10.07.2013 16:21

nie tylko pisze nazwa itemu
new nazwa [] = "%s"


Użytkownik .::DYZI3K::. edytował ten post 10.07.2013 16:23


#9 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 10.07.2013 16:25

@UP,To nie jest żaden gówniany CodMod! @BlackPerfum,za bardzo nie zrozumiałem :/ Diablo to 5.9l
  • +
  • -
  • 0

#10 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 10.07.2013 16:31

W diablo 5.9l nie masz zbytnio dużych ograniczeń co do zmiennej przechowującej nazwę przedmiotu. Tzn. możesz robić co z nią chcesz. Nazwij przedmiot np. "$", a podczas zdobywania przedmiotu dodaj warunek (po nadaniu wartości zmiennej przechowującej nazwę przedmiotu):

If(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id][0] == "$") get_user_name ( id, zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id], charsmax(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id]) )

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#11 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 10.07.2013 16:36

hmm Może ja napisze jak ja to chiałem zrobić (Oczywiście się tak nieda ;()
new name
			get_user_name(id, name, 47);
			if(random_num(1,100)<=8){
				player_item_name[id] = "%s",name
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}
			else{
				player_item_name[id] = "Krysztal Techniki"
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}
No ale niestety tak się nie da :/
  • +
  • -
  • 0

#12 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 10.07.2013 16:42   Najlepsza odpowiedź

Jak już chcesz w tej funkcji to robić to za pomocą funkcji formatex

new name[32]
			get_user_name(id, name, 31);
			if(random_num(1,100)<=8){
				formatex(player_item_name[id],charsmax(player_item_name[id]),"%s",name)
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}
			else{
				player_item_name[id] = "Krysztal Techniki"
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_mine[id] = 3
				show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id])
			}

Tylko trochę często będziesz pobierał nick gracza twoim sposobem


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#13 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 10.07.2013 16:50

ehh Znowu wystarczyło pomyśleć, dzięki. Plusik ! :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych