Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Lustrzane odbicie (Piorun)


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 06.07.2013 22:25

Tak to będzie wyglądać:



puscBlyskawice(id, ofiara){
	new Float:fl_Origin[3]
	new ent = create_entity("info_target");
	pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin)
	if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id))
	return HAM_IGNORED
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	thunder_effects(fl_Origin)
	new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0
	if(player_class[ofiara] == (Twoja klasa))	change_health(id, -dmg, ofiara, "knife")
	else	change_health(ofiara, -dmg, id, "knife")

	remove_entity(ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Oczywiście napis "(Twoja klasa)" podmieniasz na swoją klasę

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 06.07.2013 19:10

Siemka,mam pytanie jak można zrobić lustrzane odbicie piorunu? Wyjaśnienie: Gracz "A" strzela piorunem w gracza "B" on ma klase "XXX" która obija ten piorun i gracz "A" nim dostaje zamiast gracz "B" :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 06.07.2013 20:24

Tam gdzieś w kodzie pluginu dodaj warunek, że jeśli ofiara==klasaXXX to nie dostaje dmg. Tam też dajesz, że piorun trafia w attackera.
Nie wiem jak to opisać.
Jak nie zrozumiałeś to podaj publici od funkcji piorunów.
  • +
  • -
  • 1

#3 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 06.07.2013 20:53

puscBlyskawice(id, ofiara){
	new Float:fl_Origin[3]
	new ent = create_entity("info_target");
	pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin)
	if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id))
	return HAM_IGNORED
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	thunder_effects(fl_Origin)
	new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0
	change_health(ofiara, -dmg, id, "knife")
	remove_entity(ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.07.2013 22:25   Najlepsza odpowiedź

Tak to będzie wyglądać:



puscBlyskawice(id, ofiara){
	new Float:fl_Origin[3]
	new ent = create_entity("info_target");
	pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin)
	if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id))
	return HAM_IGNORED
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	thunder_effects(fl_Origin)
	new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0
	if(player_class[ofiara] == (Twoja klasa))	change_health(id, -dmg, ofiara, "knife")
	else	change_health(ofiara, -dmg, id, "knife")

	remove_entity(ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Oczywiście napis "(Twoja klasa)" podmieniasz na swoją klasę


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 06.07.2013 22:26

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych