Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prosty plugin na zakończenie rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 02.07.2013 00:02

Czy mógłby mi ktoś krok po kroku wytłumaczyć jak zrobić prosty plugin, który po zakończeniu timeleftu np. ustawiał graviti na 9999, tak żeby wszyscy gracze zginęli? Może być również slay, chociaż z tą grawitacją lepiej by wyglądało.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 216
Profesjonalista

  • Postów:467
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.07.2013 00:52

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include 


#define PLUGIN "plugins"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xenos"



public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
	
}
 
public Koniec_Rundy()
for(new id = 1;id<=get_maxplayers ();id++)
if((is_user_connected(id))&&(is_user_alive(id)) )
user_silentkill(id)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#3 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 02.07.2013 19:50

Prosilem o wytlumaczenie, no ale ok... + leci

 

Xenos ten twój plugin nie zabija wszystkich graczy po timelefcie, tylko na zakończenie rundy, a ja chciałem po timelefcie. 


Użytkownik CoKeZeRo edytował ten post 02.07.2013 20:16

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.07.2013 19:53

Proponuję najpierw ustawić na chwilę grawitację na ujemną i każdym graczem podskoczyć, aby się uniósł w powietrzu, następnie przestawić grawitację :)


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#5 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 02.07.2013 20:16

Proponuję najpierw ustawić na chwilę grawitację na ujemną i każdym graczem podskoczyć, aby się uniósł w powietrzu, następnie przestawić grawitację :)

 

A umiałbyś zrobić taki plugin? Jeżeli tak to bardzo bym prosił  ;)


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.07.2013 20:23

prosto taki pluginy zrobić. użyj po timelefcie set_task aby ustawił grawitacje ujemną ( tylko oblicz ile będzie leciał w górę ) np. 2-3 sekundy. A po użyciu set_task zrób normalną grawitację i gracze wszyscy zginą.

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#7 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 02.07.2013 20:24

prosto taki pluginy zrobić. użyj po timelefcie set_task aby ustawił grawitacje ujemną ( tylko oblicz ile będzie leciał w górę ) np. 2-3 sekundy. A po użyciu set_task zrób normalną grawitację i gracze wszyscy zginą.

Aż tak nie ogarniam AMXX. Mogłbyś mi może wytłumaczyć krok po kroku?;d


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#8 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 03.07.2013 20:29

@Refresh.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#9 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 06.07.2013 18:33

@Refresh... da radę ktoś wytłumaczyć jak to zrobić?;d


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#10 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.07.2013 20:52

Nie mam pojęcia jak będzie wyglądać funkcja na ostatnią rundę, ale szkielet pluginy wyglądałby mniej więcej tak:

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "Ostatnia runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	
}



public funkcja(id){
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
		set_user_gravity(id, -1.0)
		set_task(2.0, "spadanie", id)
	}
}

public spadanie(id)
	set_user_gravity(id, 10.0)

  • +
  • -
  • 2
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#11 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.07.2013 22:18

Łap całość z opisem





#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
	register_plugin("KillForTimeLeft", "Test", "BlackPerfum") // Rejestracja pluginu
	
	new timeleft = get_timeleft() // Tworzę zmienną "timeleft" i przypisuje jej czas w sekundach do końca mapy
	
	new Float:ftimeleft = float(timeleft) //Tworze zmienną typu float i przypisuje jej wartość zmiennej "timeleft" jako wartość zmiennoprzecinkową
	
	set_task(ftimeleft-0.5, "KillAllPlayers") // Ustawiam aby funkcja "KillAllPlayers" wykonała 0.5 sekundy przed końcem mapy
}

public KillAllPlayers()
{
	new Players[32],Num //Tworze dwie dodatkowe zmienne
	
	get_players(Players,Num) //Do zmiennej "Players" wkładam wszystkich graczy a do zmiennej "num" wkładam ilość graczy
	
	set_cvar_num("sv_gravity",-100) // Ustawiam grawitację taką aby gracz gdy podskoczy nie mógł spaść
	
	for(new i=0;i<Num;i++)	// Ustawiam pętlę "for" aby obróciła się tyle razy ile jest aktualnie ludzi na serwerze
	{ 
		new id=Players[i] // wyciągam id ze zmiennej Players
		if(!is_user_alive(id)) continue	// omijam gracz jeśli nie żyje
		console_cmd(id, "+jump"); // Podskakuje graczem
	}
	set_task(2.0,"SetGravity") // Ustawiam aby funkcja "SetGravity" wykonała się 1.5 sekundy po zakończonym czasie mapy
}
public SetGravity()
{
	set_cvar_num("sv_gravity",800) // Ustawiam standardową grawitację
}

To można skrócić do czegoś takiego





#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
	register_plugin("KillForTimeLeft", "Test", "BlackPerfum") // Rejestracja pluginu
	set_task(float(get_timeleft())-0.5, "KillAllPlayers") // Ustawiam aby funkcja "KillAllPlayers" wykonała 0.5 sekundy przed końcem mapy
}
public KillAllPlayers()
{
	new Players[32],Num //Tworze dwie dodatkowe zmienne
	get_players(Players,Num) //Do zmiennej "Players" wkładam wszystkich graczy a do zmiennej "num" wkładam ilość graczy
	set_cvar_num("sv_gravity",-100) // Ustawiam grawitację taką aby gracz gdy podskoczy nie mógł spaść
	for(new i=0;i<Num;i++)	// Ustawiam pętlę "for" aby obróciła się tyle razy ile jest aktualnie ludzi na serwerze
	{ 
		if(!is_user_alive(Players[i])) continue	// omijam gracz jeśli nie żyje
		console_cmd(Players[i], "+jump"); // Podskakuje graczem
	}
	set_task(2.0,"SetGravity") // Ustawiam aby funkcja "SetGravity" wykonała się 1.5 sekundy po zakończonym czasie mapy
}
public SetGravity()	set_cvar_num("sv_gravity",800) // Ustawiam standardową grawitację

Dlaczego wprowadzam czas do funkcji "set_task" jako float?

Bo tylko liczby zmiennoprzecinkowe ona przyjmuje


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 06.07.2013 22:32

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#12 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 07.07.2013 01:11

Jeżeli +jump to może i dasz -jump? Bo tak to raczej sobie potem nie poskaczą...


  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#13 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.07.2013 01:30

Jeżeli +jump to może i dasz -jump? Bo tak to raczej sobie potem nie poskaczą...

 

Poskakać poskaczą, tylko że za pierwszy kliknięciem nie zareaguje, ale fakt faktem ;)


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#14 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.07.2013 01:43

Ale ja dałem samo +jump tylko po to aby gracz oderwał się od ziemi a ujemna grawitacja sama zrobi swoje. Potem po 2 sekundach ustawiana jest normalna grawitacja. Tu nie chodzi aby sobie skakali ;D


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#15 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.07.2013 03:11

Ale ja dałem samo +jump tylko po to aby gracz oderwał się od ziemi a ujemna grawitacja sama zrobi swoje. Potem po 2 sekundach ustawiana jest normalna grawitacja. Tu nie chodzi aby sobie skakali ;D


+jump to jest coś takiego, jakbyś kliknął przycisk do skakania i go nie puścił, dlatego jeśli ktoś będzie chciał podskoczyć dopiero zadziała mu drugi skok, bo +jump będzie miał już aktywne, a -jump się zrobi przy pierwszym (nieudanym) skoku, dopiero później będzie mógł normalnie skakać.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#16 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 07.07.2013 08:59

No nie wiem czy tak za drugim razem będą mogli, ja zawsze jak wpisałem w konsole +jump to skakać mogłem dopiero po wpisaniu -jump.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#17 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 07.07.2013 10:11

Jakoś nie robi tego przy zakończeniu rundy no ale obejdę się bez tego :| można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#18 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.07.2013 06:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych