Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DiabloMod

Kod na 1/x z broni

diablomod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 28.06.2013 17:01

Witam tak jak napisałem w tytule potrzebuje kodu dla klasy itemu z 1/x z broni typu takie coś jak na codzie

 

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/

 

Oczywiście może być inne tylko aby działało 


  • +
  • -
  • 0

#2 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.06.2013 15:25

Ref


  • +
  • -
  • 0

#3 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.07.2013 17:39

piszcie zawsze na jakie diablo?


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#4 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.07.2013 18:29

Jest na diablo mod 5.9l 


  • +
  • -
  • 0

#5 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.07.2013 02:27

Heh wszystko robisz tak jak jest napisane w poradniku, który podałeś w pierwszym poście. Tylko trzeba wprowadzić parę poprawek w funkcji "TakeDamage"

łap to będzie działać. Resztę robisz według poradnika użytkownika KariiO.





public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))	return HAM_IGNORED; 
		
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 0.0 && random_num(1,X) == 1) 
			ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, float(get_user_health(this))-damage, damagebits);			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Za błędy przepraszam piszę późno w nocy więc mogą się przytrafić.


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#6 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 07.07.2013 19:21

Ale tu nie mogę danej klasie to dodać chodzi mi o taki kod na 1/x z broni jak tu z dmg coś podobne

 

http://amxx.pl/topic...-dodatkowe-dmg/


  • +
  • -
  • 0

#7 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.07.2013 19:49

Na klasę. Łap

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))	return HAM_IGNORED; 
		
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 0.0 && random_num(1,X) == 1 && player_class[idattacker] == (Twoja klasa)) 
			ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, float(get_user_health(this))-damage, damagebits);			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 07.07.2013 19:49

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych