Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana sprites?, tak jak modeli


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 15.06.2013 10:07

Wie ktoś może jak podmienić sprites na serwerze w danej klasie?

Tak jak na przykład podmieniamy model jakiś w klasie tak bym chciał sprites.

 

Na przykład model podmieniamy tak: http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/

A jak podmienić sprites... ? o to pytanie


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.06.2013 00:14

(ang.) Custom Weapon Hud Sprites + Slot Redirection by Arkshine

 

Jesteś w stanie zamienić sprite celownika, amunicji, oraz widoku broni przy jej otrzymywaniu

oraz wybieraniu. Nie wgrasz jednak własnego sprite widoku przy zabójstwie z wybranej broni.



#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.06.2013 21:04

zależy co uznać za sprites
1. to co podał benio
2. drugi przypadek gdzie za sprites uznajemy byty typu env_sprite a w nich już łatwo podmienić model
  • +
  • -
  • 0

#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 17.06.2013 21:47

To co podał Benio to nie o to mi chodziło.

Chodzi mi wlasnie o podmiane modelu sprites :) (.spr)

 

[EDIT:]

Ale to co Benio podal tez sie przyda ;)


Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 17.06.2013 21:48

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.06.2013 22:56

Chodzi mi wlasnie o podmiane modelu sprites

 

ustawiasz model enta którym jest tak naprawde sprite i tyle ;) ( np. za pomocą set_pev i pev_model )


  • +
  • -
  • 1

#6 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 17.06.2013 23:10

Czyli coś takiego?

set_pev(id, pev_model, "sprites/cos.spr");

Jesli tak, to jakby to wygladalo,  jako podmiana? Czyli na przyklad:

Zamienia ten model:

set_pev(id, pev_model, "sprites/cos.spr");

na ten:

set_pev(id, pev_model, "sprites/cos2.spr");

Czyli jesli ma to, to zmaienia na to?


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.06.2013 23:30

Jesli tak, to jakby to wygladalo,  jako podmiana?

 

Dokładnie tak jak podałeś :P


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych