Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Klawisz używania itemów CodMod Stary

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 NexusLaMeR

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 13.06.2013 16:38

Witam, posiadam stara edycje CodMod'a po własnej przerówbce, siedziałem i bawiłem się długo, teraz zostało mi jeszcze jedno a mianowicie zmiena klawisza którym używamy przedmioty.
 
Np. mammy klase która ma rakiety i mamy item apteczka, i teraz jak wcisne E to użyje mi i apteczki i rakiety a chciałbym to zmienić. Wiem że raczej z tym problemu nie będzie tyle że sam nie mogę do tego dojść, ponieważ nie wiem jak zrobić by zamiast klawisze use do uzywania item używało mi klawisza radio3.

register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound"); // to rejestruje użycie

 

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))  // a tu nie wiem jak zmienic na radio 3
{
UzyjPrzedmiotu(id);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;  
}



#2 NexusLaMeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 14.06.2013 19:39

ref







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych