Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin blokujący bursta w famasie i glocku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 aVeQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:146
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 31.05.2013 14:02

Jak już napisałem poszukuję Pluginu który zablokuje bursta w glocku i famasie :D

jeśli niema takiego pluginu napiszcie mi jak to zrobić

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.05.2013 15:42

Sprobuj, jak zadziala daj znac

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "No Burst Fire"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart_Post", 1);
}

public fw_CmdStart_Post(id, iUc)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
        
    new iButtons = get_uc(iUc, UC_Buttons), iOldButtons = pev(id, pev_oldbuttons);
    
    if(iButtons & IN_ATTACK2 && !(iOldButtons & IN_ATTACK2))
    {
        new iEnt, iWeapon = get_user_weapon(id);
        
        if(iWeapon == CSW_GLOCK18)
            iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id);
        
        if(iWeapon == CSW_FAMAS)
            iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
            
        if(iEnt > 0 && cs_get_weapon_burst(id) == 1)
        {
            cs_set_weapon_burst(id, 0);
            
            client_print(id, print_center, "BurstFire zostal zablokowany.");
        }
    }
            
    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych