Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VIP Generator


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
266 odpowiedzi w tym temacie

#81 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.12.2012 02:03

Mam nadzieję, że do tego czasu ukaże się aktualizacja .

Też mam taką nadzieję, choć powoli zaczynam ją tracić.

Dodatkowe xxx $ na start rundy

Ta opcja jest cały czas dostępna

Pisanie przez VIP'a w czacie na zielono lub też na inne kolory.

Jest od tego masa pluginów, więc nie widzę sensu na duplikowanie kodu.

#82 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 14.12.2012 14:17

Ok, jeśli to ma pomóc to w załączniku masz loga, errora, plugins.ini i sma vipa. Co do samego problemu to nie występuje on zbyt często (raz na jakiś czas crashuje serwer). To się najczęściej zdarza podczas rozgrywki, chyba gdy chcę kogoś zabić.
(14.12.2012 23:59):
Potwierdzony błąd.

Typ błędu: Utrata danych o vipach
Klasyfikacja: Bardzo wysoka (5/5)

Do naprawienia w kolejnej wersji.
Bugfix (nr 2) zaktualizowany w pierwszym poście.
(16.12.2012 11:44):
Poprawiono w wersji 7.1

Załączone pliki

  • Załączony plik  vip.zip   4,14 KB  72 Ilość pobrań

Użytkownik sebxx4 edytował ten post 14.12.2012 14:18

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#83 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.12.2012 00:04

Ok, jeśli to ma pomóc to w załączniku masz loga, errora, plugins.ini i sma vipa.

Ogromne, serdeczne, dzięki!

Błąd odnaleziony, występował, kiedy zmieniane były informacje o graczu inne, niż nick.
Najczęściej przez inne pluginy. bugfixem jest dodanie warunku na zmianę nicku w client_infochanged.

Poprawiona funkcja, którą zalecam zastąpić obecną każdemu, kto ma vipa i występują podobne błędy:
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));

new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);

new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}


Jeszcze raz, wielkie dzięki, bez logów mogłoby być ciężko.
(16.12.2012 11:45):
Łatkę naniesiono od wersji 7.1


#84 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 15.12.2012 09:54

No widzisz :) Zaraz przerobie plugin i zobacze efekty ;)

A tak przy okazji - kiedy wszystkie te poprawki zostaną naniesione na generator ?

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#85 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.12.2012 10:26

Witaj.

Niestety nie jest to zależne od nas, tak naprawdę na poprawki czekamy już około trzeci miesiąc. Ale mamy nadzieję, że wkrótce doczekamy się aktualizacji ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#86 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 15.12.2012 10:30

No spoko, spoko. Na chwile obecną plugin działa bez zarzutu.

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#87 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.12.2012 21:23

Kolejna łatka do vipów online.

Całą funkcję:
public client_authorized_vip(id)

Podmieniamy na:
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dzięki temu nicki vipów nie będą wyświetlać się podwójnie.
(16.12.2012 11:45):
Łatkę naniesiono od wersji 7.1

  • +
  • -
  • 3

If you can dream it, you can do it.


#88 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 16.12.2012 09:05

Naniosłem poprawke na mój plugin. Działa.

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#89 SpeedGamer

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:10
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 16.12.2012 19:22

Zawodowe :D
  • +
  • -
  • 0

#90 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 16.12.2012 19:23

O co chodzi z tą wersją 7.1 ? Planujecie w końcu nanieść te poprawki ? :)
(16.12.2012 20:34):
Poprawki nanieśliśmy już dawno temu.
Obecnie, czyt. od 89 dni, czekamy na wgranie aktualizacji.
W międzyczasie dodajemy nowe opcje do generatora.
Na forum jest wciąż, niestety, wersja sprzed 3 miesięcy.

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#91 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 18.12.2012 17:08

Może wypowie się ktoś kto jest odpowiedzialny za naniesienie tych poprawek na generator ?

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#92 smolon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:127
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.12.2012 00:40

-W wyborze pistoletow jest "dEagle" powiino byc chyba "Deagle" lub "Desert Eagle"
- znow w pistoletach jest "FiveseveN" na koncu nie powinno byc wielkiej litery
  • +
  • -
  • 0

#93 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.12.2012 00:56

-W wyborze pistoletow jest "dEagle" powiino byc chyba "Deagle" lub "Desert Eagle"

Zapisu dokonałem w konwencji wielbłądziej, gdyż uznałem, że konwencja Pascala
w tym wypadku może wprowadzać w błąd jakobyśmy mieli do czynienia z bronią "Deagle".
Nie wiem nawet, czy taka istnieje, jednak do czynienia mamy z Deset Eagle,
w skrócie dEagle, ewentualnie DEagle, nie, błędnie, Deagle.

- znow w pistoletach jest "FiveseveN" na koncu nie powinno byc wielkiej litery

Znakiem handlowym tej broni jest FiveseveN, z wielką literą na końcu.
I, nie, nie masz racji, nie jest to błąd, lecz właściwa nazwa broni.

Widzę, że próbujesz znaleźć błąd w opisie, niestety, na razie 2:0 dla mnie :)

Użytkownik benio101 edytował ten post 19.12.2012 00:56


#94 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.12.2012 01:08

"Karabiny snajperkie" - nikt chyba jeszcze nie wspomniał o tej literówce ^D^

benio101 vs reszta świata
2 : 1
(20.12.2012 14:36):
Poprawiono w wersji 8.0.1

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#95 sztokula

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Świnoujście
Offline

Napisano 19.12.2012 14:44

Fajny.

Moje propozycje:
Dodac dla vipa ze widzi zadane obrazenia
Rozne modele dla vipow - i mozna sobie wybrac
(19.12.2012 15:45):
Bullet Damage jest od v. 3.2.
Modele są, "wybór" jest raczej zbędny, zważywszy na konieczność precache`owania wielu nieużywanych modeli.

  • +
  • -
  • 0

#96 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.12.2012 19:38

*
Popularny

Aktualizacja do wersji 8.0 wgrana i dostępna pod adresem AMXX.pl/vipgenerator
Zmiany od ostatniej publikacji na forum, tj. wersji 5.2 to m.in.:
  • Poprawiono limit życia dla dodawanego życia (już nie wynosi zawsze 130 HP)
  • Poprawiono literówkę związaną z ograniczaniem broni dla danej drużyny
  • Poprawiona indentacja kodu (czyli wcięcia i związane z nimi ostrzeżenia)
  • Poprawiony błąd dla grawitacji (kod teraz kompiluje się bez błędów)
  • Poprawiono błąd z wyświetlaniem vipów online
  • Poprawiono funkcje client_infochanged i client_authorized_vip
  • Od teraz generator działa także na przeglądarce Internet Explorer 10+
  • Dodano ciche chodzenie
  • Dodano Cod Exp za zabójstwo i co rundę
  • Dodano zmianę czasu wybuchu granatów
  • Dodano menu broni
  • Dodano poświatę gracza
  • Dodano wyświetlanie vipów w motd
  • Dodano szybszy lub wolniejszy wybuch granata
  • Dodano exp Diablo by DarkGL za zabicie i na początku rundy
  • Dodano AutoBunnyHop
  • Dodano integrację z (Gm)AmxBans
  • Dodano Informację na czacie o komendzie /vip
  • Dodano Zwiększone obrażenia z broni

Kawon (19.12.2012 20:09):
Menu VIPa troszkę rozwala
Dołączona grafika
(19.12.2012 21:04):
A z menu chyba będziecie musieli się pomęczyć, najwyżej w następnej wersji dam display=block.


#97 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 19.12.2012 20:37

Lece testować
:D

Cóż, jako pierwszy mogę zgłosić pierwsze błędy ;)

Spoiler


L 12/19/2012 - 20:20:33: Start of error session.
L 12/19/2012 - 20:20:33: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121219.log")
L 12/19/2012 - 20:20:33: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range
L 12/19/2012 - 20:20:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip_dd2.amxx")
L 12/19/2012 - 20:20:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")
L 12/19/2012 - 20:20:33: [AMXX]	[0] vip_dd2_1047734.sma::recharge (line 185)
L 12/19/2012 - 20:20:33: [AMXX]	[1] vip_dd2_1047734.sma::SpawnedEventPreVip (line 109)
L 12/19/2012 - 20:20:33: [AMXX]	[2] vip_dd2_1047734.sma::SpawnedEventPre (line 87)
L 12/19/2012 - 20:23:44: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range
L 12/19/2012 - 20:23:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip_dd2.amxx")
L 12/19/2012 - 20:23:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")
L 12/19/2012 - 20:23:44: [AMXX]	[0] vip_dd2_1047734.sma::recharge (line 185)
L 12/19/2012 - 20:23:44: [AMXX]	[1] vip_dd2_1047734.sma::SpawnedEventPreVip (line 109)
L 12/19/2012 - 20:23:44: [AMXX]	[2] vip_dd2_1047734.sma::SpawnedEventPre (line 87)

A tak pozatym to nie daje mi M4/AK na starcie (ustawiłem żeby CT dostawał M4 a TT AK).

btw - to menu vipa do czego jest ?
(20.12.2012 14:38):
Naprawiono w wersji 8.0.1

Użytkownik benio101 edytował ten post 19.12.2012 20:54

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#98 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.12.2012 21:03

1. Nie daje Ci broni ten kod
2. Masz logi błędów z cs_set_weapon_ammo(0, … z tego kodu co oznacza, że find_ent_by_owner zwraca 0, czyli błąd pomimo switch(get_user_weapon(id))

Podejrzewam, że masz wgrany inny plugin, mod, który usuwa bronie po spawnie gracza, co tłumaczyłoby obydwa błędy.
Czy korzystałeś z jakichś innych pluginów podczas testowania, zwłaszcza usuwających bronie, a jeśli nie wiesz, to proszę,
wyłącz tymczasowo inne pluginy, bądź ustaw vipa na samą górę i powiedz, czy błąd dalej występuje,
bo w kodzie błędu nie widzę, a hipoteza z zabieranymi broniami wydaje mi się prawdopodobna.

#99 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 19.12.2012 21:22

Na poprzedniej wersji generatora wszystko było ok. Nic z pluginami nie zmieniałem, tylko zrobiłem nowego vipa.

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#100 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.12.2012 21:59

Sprawdziliśmy ze speedkillem na czystej instalacji i bronie są normalnie dodawane vipom, jak powinny.
Na potwierdzenie załączam demka ze strony CT oraz TT:

Załączony plik  Dema.rar   354,62 KB  47 Ilość pobrań


Co do recharge(), muszę Ci przyznać rację, sypie błędami, nie wiem jeszcze, dlaczego.
Proponuję po prostu nie używać opcji "Pełen magazynek (podstawowy)", pewnie gdzieś zrobiłem w niej błąd :(
W każdym razie, cała reszta powinna działać, a dodawanie broni działa, jak wcześniej, usunięty jest jedynie błąd z drużynami.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych