myśle, że zrobiłem wszystko dobrze a nie działa.
dam wam tylko to co związane z działaniem modelu:
#include <engine> #include <fun> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <amxmodx> new bool:Tornado[33] public plugin_init() { register_clcmd("say /tornado", "tornado") } public client_connect (id) { Tornado[id] = false } public tornado (id) { Tornado[id] = true give_item(id, "weapon_mac10") if(Tornado[id] && get_user_weapon(id)==CSW_MAC10) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/tornado.mdl") entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0}) entity_set_float(id,EV_FL_fov,55.0) } } public DeathMsg () { new id = read_data(2) Tornado[id]=false } public client_PreThink(id) { new button = get_user_button(id) if(Tornado[id] && get_user_weapon(id)==CSW_MAC10) { if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) { zoom[id]++ if(zoom[id]>1)zoom[id]=0 if(zoom[id]==0) set_fov(id,90) else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55) } if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1 else zmienna[id] = 0 if(is_user_alive(id)) { new Float:vec[3] for(new i=0;i<3;i++) vec[i]=0.0 entity_set_vector(id,EV_VEC_punchangle,vec) } } } public set_fov(id,fov) { if(is_user_alive(id)) { message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id) write_byte( fov ) message_end() } } public plugin_precache () { precache_model("models/tornado.mdl") }
Jeszcze sie na tym aż tak nie znam, więc gdzie leży błąd ?
Bo dostaje mac10 tylko model zostaje ten sam