Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Blokowanie umiejetnosci klas 10s po rozpoczeciu rundy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 08.03.2013 21:14

Witam, mam problem na serwerze otóż chodzi mi o to że wiele osób buguje umiejętności klasy np. Rakiety/Apteczki (Które biorą hp)

Więc jest jakiś sposób aby dać wszystkim klasom taką blokadę?



#2 Łokiec

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 08.03.2013 21:28

http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Serdecznie zapraszam !!!
; ))

#3 Heineken

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 09.03.2013 08:14

Up to nie działa,

#4 Lewy.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 09.03.2013 08:27

Jeśli chodzi o rakiety to :

Pod

new ma_klase[33];

Dodajesz

new bool:mozepuscic;


Do public plugin_init dodajesz

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");


Pod

public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}


Dodajesz

public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;
public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!mozepuscic)
{
  client_print(id,print_center,"Można używać po 15s od rozpoczęcia Rundy!")
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }

  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  
		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
  
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
  
		new Ent = create_entity("info_target");
  
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
  
		vAngle[0] *= -1.0;
  
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
  
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
  
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;

}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);




I rakiety mogą być puszczane dopiero po 15sek od rozpoczęcia rundy. Możesz tym manewrować jak ci się podoba.

Użytkownik Lewy. edytował ten post 09.03.2013 08:29


#5 Heineken

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 09.03.2013 09:23

Chce wszystkich umiejetności na raz.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych