Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Wygenerowanie Vipa
#1
Napisano 11.02.2013 16:39
Mam Pytanie,Czy mógł by mi ktoś Wygenerować Vip'a na Serwer Paintball?? Ja za bardzo nie umiem
więc się za to nie biorę.Jeśli Ktoś umie to Proszę żeby mi Taki zrobił.
Dodatki Vipa,
-150hp
-2x skok
-wszystkie Granaty
-nieskończoność Ammo / Albo żeby miał 2x więcej ammo niż normalnie
-i jak będzie na Serwie to żeby pisało Vip koło nazwy
-Pakiet Do rozbrajania Paki
#2
Napisano 11.02.2013 16:54
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> new bool:g_Vip[33], gRound=0, skoki[33]; new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1} new cvar_enable public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "10.0.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre"); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing"); register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); cvar_enable= register_cvar("ne_uammo_enable", "1") register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1") } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public CmdStartPre(id, uc_handle){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ CmdStartPreVip(id, uc_handle); } } } public event_new_round(){ ++gRound; } public GameCommencing(){ gRound=0; } public CmdStartPreVip(id, uc_handle){ new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){ --skoki[id]; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id,pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){ skoki[id] = 2; } } public SpawnedEventPreVip(id){ skoki[id]=(gRound>=0?2:-1); if(gRound>=0){ set_user_health(id, get_user_health(id)+50); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); if(get_user_team(id)==2){ give_item(id, "item_thighpack"); } } } public VipStatus(){ new id=get_msg_arg_int(1); if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){ set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4); } } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)) new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; } public event_curweapon(id) { //Check if the plugin is enabled and player is alive if(!get_pcvar_num(cvar_enable) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; //Get and check weapon ID new weaponID= read_data(2) if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG) return PLUGIN_CONTINUE; if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID]) cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID]) return PLUGIN_CONTINUE; }ne_uammo_enable 1/0
włącza, wyłącza ammunicje
Użytkownik MrBombastic edytował ten post 11.02.2013 16:55
#3
Napisano 11.02.2013 17:19
#4
Napisano 11.02.2013 17:24
#5
Napisano 11.02.2013 18:27
możesz to Wrzucić Do pliku Sma i wstawić już Ten gotowy Plik Sma na Forum ??
Sorki że post Pod Postem Ale Mam teraz 3skoki 1normalny i 2dodane może ktoś zmienić żebym miał 2skoki tylko i żeby można wpisać komende /vips zeby wyświetlało Vipów na Serwer online ??
Użytkownik Kawon edytował ten post 11.02.2013 22:24
#6
Napisano 12.02.2013 08:31
Użytkownik Trazas edytował ten post 12.02.2013 08:32
#7
Napisano 12.02.2013 10:11
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych