Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o Zmiany klas Ze zwykłej na Premium i +int

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ajadamex23

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:adahn
  • Lokalizacja:stargard szczec
Offline

Napisano 27.01.2013 18:21

proszę was o Zmiany klas Ze zwykłej na Premium iżeby miała z p90 10dmg +int:



nazwa klasy:M3ntos(PREMIUM)
Opis klasy:Klasa Premium posiada P90 10 DMG z niej (+INT), 5 min
Inteligencja:100
zdrowie:50
wytrzymałość:100
kondycja:100



Daje +sy
  • +
  • -
  • 0

#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.01.2013 23:01

Daj sma tej klasy, a jak chcesz żebyśmy zrobili taką kalsę to zapraszam do działu http://amxx.pl/forum...by-o-klaseperk/
  • +
  • -
  • 0

#3 ajadamex23

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:adahn
  • Lokalizacja:stargard szczec
Offline

Napisano 28.01.2013 10:46

no włanie nie mam ale może być coś takiego i ja przerobicie :
ale jak to przerobić żeby miała p90+int , 1/3 z he i 3miny Proszę o pomoc!



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "M3ntos(PREMIUM)";
new const opis[] = "Klasa PREMIUM posiada p90 + int. 1/3 z he, 3miny";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 100;

new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
}

public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_min_gracza[id] = 3;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public ResetHUD(id)
ilosc_min_gracza[id] = 3;

public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych