Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Nie zatrzymuje po uderzeniu kosą
#1
Napisano 14.01.2013 15:42
Odświeżam, pilnie potrzebuję
Odświeżam, pilnie potrzebuję
#2
Napisano 18.01.2013 21:59
#3
Napisano 23.01.2013 13:52
#4
Napisano 23.01.2013 19:36
Src.: http://wiki.alliedmo...CBasePlayer_(CS)m_flPainShock 108 113 +5 float set to 0.3 or 1.0 when take damage, slows down player untill progressively reset to 0 by timers.
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >
public plugin_init( )
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "hamPlayerTakeDamagePost", true );
public hamPlayerTakeDamagePost( id, iInflictor, iAttacker, Float: fDamage, iDmgBits )
set_pdata_float( id, 108, 1.0 )
Jeżeli to nie jest zły offset, to powinno działać .
#5
Napisano 26.01.2013 23:05
#6
Napisano 27.01.2013 11:32
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych