Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Nie zatrzymuje po uderzeniu kosą


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adverse

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 14.01.2013 15:42

A więc szukam pluginu na HNS'a, która działą w ten sposób, że gdy uderze gracza z noża to po prostu on biegnie cały czas tak samo. Nie spowalnia go ani nic :D

Odświeżam, pilnie potrzebuję

Odświeżam, pilnie potrzebuję
  • +
  • -
  • 0

#2 Ciapeek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.01.2013 21:59

podbijam, potrzebuje również takiego pluginu, dzięki któremu po dostaniu z broni lub kosy nas nie "hamuje", zatrzymuje i jeśli biegliśmy to lecimy dalej prosto z taką samą prędkością.
  • +
  • -
  • 0

#3 Adverse

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 23.01.2013 13:52

Refresh
  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 23.01.2013 19:36

m_flPainShock 108 113 +5 float set to 0.3 or 1.0 when take damage, slows down player untill progressively reset to 0 by timers.

Src.: http://wiki.alliedmo...CBasePlayer_(CS)


#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >

public plugin_init( )
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "hamPlayerTakeDamagePost", true );

public hamPlayerTakeDamagePost( id, iInflictor, iAttacker, Float: fDamage, iDmgBits )
set_pdata_float( id, 108, 1.0 )


Jeżeli to nie jest zły offset, to powinno działać .


  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#5 Adverse

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 26.01.2013 23:05

Działa. Dziękuję!
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.01.2013 11:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych