Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Sklep Cod Mod - kupno raz na rundę

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 RxRow

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 13.01.2013 20:29

Jak zrobić, by daną rzecz w sklepie można było kupić raz na rundę? Chodzi mi o to, by w tym sklepie: http://amxx.pl/topic...-by-nothing-10/ raz na rundę mogło się kupić niewidzialność na 10s i nieśmiertelność na 10 s

PS. Na forum nie znalazłem tego. Było to, ale w każdym temacie było źle opisane to zrobienie.
  • +
  • -
  • 0
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
Dołączona grafika -- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.01.2013 21:54

Zastosuj zmienne bool (true/false). W momencie kupna czegoś, ustaw zmienną na true, i ustaw aby się resetowała znów na false przy nowej rundzie. Do tego przy każdym kupnie sprawdzaj, jeżeli zmienna jest false to blokuj wykonywanie daleszj części kodu i jednocześnie aby wyświetliło wiadomość w stylu "Możesz kupować ran na rundę"
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 RxRow

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 14.01.2013 14:38

czy mógłbyś opisać ten sposób typu:

w zmiennych dajemy:
kupno[id];


??
  • +
  • -
  • 0
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
Dołączona grafika -- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230

#4 RxRow

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 16.01.2013 14:48

ref@
  • +
  • -
  • 0
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
Dołączona grafika -- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230

#5 RxRow

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 19.01.2013 10:13

ref.
  • +
  • -
  • 0
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
Dołączona grafika -- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230

#6 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 19.01.2013 11:53

A więc jak zrobić z nieśmiertelnością:
Do zmiennych globalnych (czyli po include'ach wszystkich) dodajesz zmienną. Przykład:
#include <ColorChat>

#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)

new bool: kupil_niesmiertelnosc[33];

new bool:norecoil[33], bool:autobh[33];
Dalej, tam gdzie kupujesz niesmiertelnośc, czyli Sklep_Handler zamieniasz case 11 z:
case 11:
{
if(kasa >=10000)
{
set_user_godmode(id,1)
set_task(10.0,"endGodmode",id);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Jestes niesmiertelny przez 10s!");
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
}
if(kasa < 10000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
na:
case 11:
{
if(kasa >=10000)
{
if(kupil_niesmiertelnosc[id]){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Kupiles juz w tej rundzie niesmiertelnosc!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
kupil_niesmiertelnosc[id]=true;
set_user_godmode(id,1)
set_task(10.0,"endGodmode",id);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Jestes niesmiertelny przez 10s!");
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
}
if(kasa < 10000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
A do Koniec_Rundy dodajesz kupil_niesmiertelnosc[id]=false; czyli:
public Koniec_Rundy(){
for(new i =1;i<33;i++){
kupil_niesmiertelnosc[id] = false;
norecoil[i] = false;
autobh[i] = false;
}
}
I tak zrób z niewidzialnością.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych