Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyszukiwanie czy gracz jest blisko Entu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 29.12.2012 21:39

Witam. Mam taki kod

register_think("dddd", "DDDThink");


public DDDThink(ent)
{
if(!pev_valid(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0, "player", 5.0, entlist, 32, forigin);

for(new i = 0; i < numfound; i++)
{
new id = entlist[i];

if(is_user_hltv(id))
continue;

if(!is_user_alive(id))
continue;

if(!pev_valid(ent))
continue;

Zebral(id);
remove_entity(ent);
}

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Zebral(id)
client_print(id, print_chat, "Znalazles Enta.";


Ent jest w ścianie i dlaczego gdy gracz jest blisko niego to nie usuwa go ??
  • +
  • -
  • 0

#2 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 31.12.2012 10:03

reff
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych