Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ultimate_sound bez tekstu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 15.01.2010 16:53

Witam

(Nie wiem czy pisze w dobrym temacie, jeżeli w złym to poszę o przesunięcie i z góry przepraszam)

Chciałem przerobić plugin ultimate_sound tak aby były odtwarzane TYLKO dzwięki, bez jakichkolwiek napisów w grze, zabrałem się do tego lecz podczas kompilacji mam ogromną liczbę błędu...

Czy ktoś mógłby mi to przerobić?
z góry bardzo dziękuje i oczywiście zapłace w postaci +.

Załączam Kod:

Załączone pliki


Użytkownik Pavulon edytował ten post 15.01.2010 23:25
Regulamin jest jasny jeżeli chodzi o ilość kodu w postach

  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 15.01.2010 16:56

///////////////////////////////////////////////////
// AMXMOD[X] //
// ::Ultimate sounds:: //
// by Hephaistos (hephaistos@djeyl.net) //
// edited by Dizzy (dizzythermal@gmail.com) //
// //
// cvar: //
// streak_mode < flags > //
// "a" - messages //
// "b" - sounds //
// //
// kniff_mode < flags > //
// "a" - messages //
// "b" - sounds //
// //
// hs_mode < flags > //
// "a" - messages //
// "b" - sounds //
// //
// lastman_mode < flags > //
// "a" - messages //
// "b" - hp //
// "c" - sounds //
///////////////////////////////////////////////////


Użytkownik kasza edytował ten post 15.01.2010 16:56

  • +
  • -
  • 1

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 15.01.2010 16:58

Omg, najmocniej przepraszam za moją głupote. Ale nie zauważyłem.

A jeżeli chce usunać całkiem lastman_mode (przynajmniej teks lub dzwięk) ? bo niestety w cvarze z tego co widze jest albo wiadomość albo dzwięk

Użytkownik kubus edytował ten post 15.01.2010 17:11

  • +
  • -
  • 0

#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 15.01.2010 17:11

lastman_mode ""


  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 15.01.2010 17:26

// lastman_mode < flags > //
// "a" - messages //
// "b" - hp //
// "c" - sounds //

nie ma opcji na wyłączenie tego całkowicie.
  • +
  • -
  • 0

#6 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 15.01.2010 17:34

Myślę że jeśli wstawisz "" to powinno wczytać ze ma wyłaczyc.
A jeśli nie to może można oszukać plugin. Naragć pusty dźwiek, i podmienić go z dzwiekiem odpowiedzialnym za lastman_mode, a w cvarach ustawić "c" ;)
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#7 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 15.01.2010 20:54

Wszystko ok, jest tylko jeden mały problem - dzwięki które powinny byc odtwarzane przy danej ilosci fragów mieszaja sie lub w ogóle nie włanczaja - np. przy 7 fragach odgrywany jest dzwięk, który powinien być przy 10 itp. itd. Kilkakrotnie sprawdzałem czy wszystko jest ok i niby jest, czy może to być spowodowane? w cvarze mam ustawione tylko dzwięki (bez hs, last man).
Załączam treść sma:

Użytkownik Pavulon edytował ten post 15.01.2010 23:24
Przesadzasz z ilością kodu (patrz regulamin)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych