Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 10.12.2009 19:52

Witam, jak mozna zwiekszyc szanse na lotniecie danego itemku...?
  • +
  • -
  • 0

#2 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 10.12.2009 20:09

nie da rady tak prosto jak się wydaje, gdyż itemy są losowane LOSOWO z przedziału i nie ma wartości trafienia każdego z nich

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.12.2009 21:07

masz cos takiego jak case chcesz miec wieksza szanse na wingsy? kopiujesz 10x wingsy i zwiekszasz zakres losowania o 10 i bd czesciej wypadac
  • +
  • -
  • 0

#4 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 10.12.2009 21:49

najprostszy sposób, tylko ciekawe co na to wydajność, przy np. 180itemach?

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.12.2009 22:34

nic bedzie dzialac tak samo w koncu co to jest dodatkowe 50 linijek w porownaniu do ogolu czyli ok 8k?? poprostu tylko losowane beda wieksze liczby i tyle
  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.12.2009 22:50

A po co nie lepiej zrobić case 8 .. 100: ? o_O
  • +
  • -
  • 0

#7 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 10.12.2009 22:58

1item = 8linijek

100 więcej itemów = 800linijek

A, żeby odczuć jako tako większe wypadanie to tak 3x zdublować wpis, czyli 33itemy tak zrobimy i już mamy prawie 1k :D

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.12.2009 23:23

1item = 8linijek

100 więcej itemów = 800linijek

A, żeby odczuć jako tako większe wypadanie to tak 3x zdublować wpis, czyli 33itemy tak zrobimy i już mamy prawie 1k :D

Vertricus dał wam przykład jak można dać zakres zamiast dublowania linijek
czyli
zamiast
case 1: blablabla()
case 2: blablabla()
case 3: blablabla()
case 4: blablabla()
case 5: blablabla()
dać:
case 1..5: blablabla()
;>
  • +
  • -
  • 0

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.12.2009 00:17

Ja bym to zrobił tak, że nad zamiast losowania od razu itemka losuje pule
jedna pula case 1 .. 7 druga case 8 .. 10
Czyli losowanie między 1 a 10 i w od 1 do 7 dodałbym itemki słabe a w od 8 do 10 rzadsze mocne.
Potem poprawić funkcje w których sprawdza się nie zmienną globalną a id itemku i hula z rzadzszym dropem dla :cwaniak: itemków

@ Edit: Żeby nie było że to co pisze jest nie na temat to zmniejszając szanse jednym przedmiotom zwiększasz drugim ;>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych