Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Eventy

eventy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#41 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 20.06.2014 11:14

A jak brzmi ta pierwsza opcja ? Z eventem Money?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#42 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 20.06.2014 12:57

Taki przykład:



fm_set_user_money( id, Money ) 
{
    static s_msgMoney
    if(!s_msgMoney) s_msgMoney = get_user_msgid("Money")

    set_pdata_int( id, 115, Money )
    emessage_begin( MSG_ONE, s_msgMoney, _, id )
    ewrite_long( Money )
    ewrite_byte( 1 )
    emessage_end()
}

  • +
  • -
  • 3
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#43 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 20.06.2014 14:40

write_byte służy do efektu ?


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#44 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 20.06.2014 15:04

fm_set_user_money( id, Money ) 
{
    static s_msgMoney
    if(!s_msgMoney) s_msgMoney = get_user_msgid("Money")

    set_pdata_int( id, 115, Money )
    emessage_begin( MSG_ONE, s_msgMoney, _, id )
    ewrite_long( Money )
    ewrite_byte( x )
    //x==1 - pokazyje różnicę w pieniążkach + podświetla je na chwile
    /*x==0 - zmienia ilośc pieniążków bez żadnego efektu
    (nie pokazuje róznicy ani nie podświetla jedynie zmienia liczbę w hud)*/
    emessage_end()
}

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#45 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 20.06.2014 15:06

No to o to mi chodziło w pytaniu xD dzięki :*


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#46 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.09.2014 04:33

Podczas pisania pluginu nagle przestał mi działać event CurWeapon, nie mialem czasu sprawdzac czy akurat ma to znaczenie, ze byl to konkretnie ten event (przypuszczam, ze nie, bo register_forward(FM_EmitSound, "fwdEmitSound") tez przestal przynosic efekty), ale zaczalem sobie przypominac co zmienialem od ostatniej kompilacji, okazalo sie, ze usunalem funckję przypisaną do register_clcmd, ale samo register_clcmd w plugin_init zostawilem. Na zielony rozum pomyslalem, ze kompilator nie znajduje funkcji i przestaje dalej czytac w plugin_init? Nie mam pojecia, wyjasni ktos?


  • +
  • -
  • 0

#47 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2014 05:43

Na zielony rozum pomyslalem, ze kompilator nie znajduje funkcji i przestaje dalej czytac w plugin_init?

 

Sprawdź error logi zobaczysz że plugin się wykrzacza i wychodzi z funkcji


  • +
  • -
  • 0

#48 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.09.2014 01:59

Właśnie na tym etapie pisania (może nie jest to początek, ale wszystko działa jak trzeba) jeszcze nie miałem potrzeby włączenia debugera więc tak na prawdę nie mam już jak tego sprawdzić, ale faktycznie logi zasiane errorami z tym że debug not enabled:) ot ciekawiło mnie to, a zapomniałem w logi zerknąć.


  • +
  • -
  • 0

#49 AutoSource

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.02.2015 17:02

sory za odkop ale mam pytanie. Event
#include <amxmodx> #include <amxmisc>   public plugin_init() {  register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") }   public DeathMsg() {  new kid = read_data(1) //zabojca    new vid = read_data(2) // ofiara    new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)    new weapon[64]    read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )    //code }
odpowiada za to, że (id) zginie?
czyli jak gracz zginie to mu coś robi?
  • +
  • -
  • 0

#50 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 14.02.2015 17:37

Dokładnie tak.


  • +
  • -
  • 0

#51 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 14.02.2015 18:29

sory za odkop ale mam pytanie. Event

#include <amxmodx> #include <amxmisc>   public plugin_init() {  register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") }   public DeathMsg() {  new kid = read_data(1) //zabojca    new vid = read_data(2) // ofiara    new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)    new weapon[64]    read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )    //code }
odpowiada za to, że (id) zginie?
czyli jak gracz zginie to mu coś robi?

 

kid zabójca vid ofiara

event wykonuje się w chwili śmierci ofiary, wtedy wykonujesz na nim działanie, typu wyświetlanie wiadomości dla ofiary etc. Sam event nic nie zrobi, oprócz tego, że się wywoła.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#52 AutoSource

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.02.2015 18:56

Ok dzięki :D
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: eventy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych