Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 20.06.2014 11:14
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#42
Napisano 20.06.2014 12:57
Taki przykład:
fm_set_user_money( id, Money ) { static s_msgMoney if(!s_msgMoney) s_msgMoney = get_user_msgid("Money") set_pdata_int( id, 115, Money ) emessage_begin( MSG_ONE, s_msgMoney, _, id ) ewrite_long( Money ) ewrite_byte( 1 ) emessage_end() }
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#43
Napisano 20.06.2014 14:40
write_byte służy do efektu ?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#44
Napisano 20.06.2014 15:04
fm_set_user_money( id, Money ) { static s_msgMoney if(!s_msgMoney) s_msgMoney = get_user_msgid("Money") set_pdata_int( id, 115, Money ) emessage_begin( MSG_ONE, s_msgMoney, _, id ) ewrite_long( Money ) ewrite_byte( x ) //x==1 - pokazyje różnicę w pieniążkach + podświetla je na chwile /*x==0 - zmienia ilośc pieniążków bez żadnego efektu (nie pokazuje róznicy ani nie podświetla jedynie zmienia liczbę w hud)*/ emessage_end() }
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#45
Napisano 20.06.2014 15:06
No to o to mi chodziło w pytaniu dzięki
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#46
Napisano 05.09.2014 04:33
Podczas pisania pluginu nagle przestał mi działać event CurWeapon, nie mialem czasu sprawdzac czy akurat ma to znaczenie, ze byl to konkretnie ten event (przypuszczam, ze nie, bo register_forward(FM_EmitSound, "fwdEmitSound") tez przestal przynosic efekty), ale zaczalem sobie przypominac co zmienialem od ostatniej kompilacji, okazalo sie, ze usunalem funckję przypisaną do register_clcmd, ale samo register_clcmd w plugin_init zostawilem. Na zielony rozum pomyslalem, ze kompilator nie znajduje funkcji i przestaje dalej czytac w plugin_init? Nie mam pojecia, wyjasni ktos?
#47
Napisano 05.09.2014 05:43
Na zielony rozum pomyslalem, ze kompilator nie znajduje funkcji i przestaje dalej czytac w plugin_init?
Sprawdź error logi zobaczysz że plugin się wykrzacza i wychodzi z funkcji
#48
Napisano 09.09.2014 01:59
Właśnie na tym etapie pisania (może nie jest to początek, ale wszystko działa jak trzeba) jeszcze nie miałem potrzeby włączenia debugera więc tak na prawdę nie mam już jak tego sprawdzić, ale faktycznie logi zasiane errorami z tym że debug not enabled:) ot ciekawiło mnie to, a zapomniałem w logi zerknąć.
#49
Napisano 14.02.2015 17:02
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //zabojca new vid = read_data(2) // ofiara new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true) new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) //code }odpowiada za to, że (id) zginie?
czyli jak gracz zginie to mu coś robi?
#50
Napisano 14.02.2015 17:37
Dokładnie tak.
#51
Napisano 14.02.2015 18:29
sory za odkop ale mam pytanie. Event
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //zabojca new vid = read_data(2) // ofiara new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true) new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) //code }odpowiada za to, że (id) zginie?
czyli jak gracz zginie to mu coś robi?
kid zabójca vid ofiara
event wykonuje się w chwili śmierci ofiary, wtedy wykonujesz na nim działanie, typu wyświetlanie wiadomości dla ofiary etc. Sam event nic nie zrobi, oprócz tego, że się wywoła.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#52
Napisano 15.02.2015 18:56
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: eventy
CS:GO
Eventy (wydarzenia) SourceMod (część I)Napisany przez Kowalsky, 07.05.2015 cs:go, events, eventy, sourcemod i 4 więcej |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych