Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sword nie działa - ogólnie dodawanie obrażeń


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 10.11.2009 23:40

Witam,


nie działa u mnie i nie wiem jak na innych serwerach item "Sword"

		case 44:
		{
			player_item_name[id] = "Miecz"
			player_item_id[id] = rannum
			player_sword[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: zadajesz wieksze obrazenia nozem",player_item_name[id],)		
		}




Rowniez nie dziala efekt dodawania obrazeń do ataku:
player_b_damage[id]

Np. jak zrobię:
case 70:
		{
			player_item_name[id] = "nowyitem"	
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(100,250)
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: +%i obrazen od broni",player_item_name[id],player_b_damage[id])
			item_durability[id] = 35
		}

Ale wtedy:
- nic się nie dzieje przy ataku
- normalnie uderzam w gracza standardową ilość naboi, a potem pisze, że zadałem mu np. 2500dmg


Proszę o pomoc,
z góry dziękuje :)

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 10.11.2009 23:43

lol to jest kod na znalezienie/kupienie itemu , wykorzystanie go jest w zupełnie innym miejscu
  • +
  • -
  • 0

#3 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 11.11.2009 00:04

Ale jest tutaj funkcja do tego używana... Dałem tylko to, bo tylko tutaj coś modyfikowałem z nowymi itemami.

Więc jesli nie edytowałem samej funkcji to znaczy, że standardowo w modzie nie działa miecz, a funkcji miecz nie ma sensu chyba kopiować?

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 11.11.2009 09:22

ale funkcje odpowiadająca za obrażenia miecza powinna być w evencie zadawania obrażeń poprzedzone ifem czy dany gracz atakujący posiada sworda
  • +
  • -
  • 0

#5 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 11.11.2009 11:49

Myślałem, że każdy ma ten sam kod od sworda, omg..


new player_sword[33] 		//nowyitem


if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ){
change_health(id,-35,attacker_id,"world")

player_sword[id] = 0



if(player_sword[id]>0)



oraz do dodatkowych obrazen

new player_b_damage[33] = 1	//Bonus damage

player_b_damage[id] = 0		//Bonus damage


if (player_b_damage[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_damage[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Zadaje ")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199," dodatkowe obrazenia za kazdym razem jak uderzysz wroga
")
	}


/
* EFFECTS ===*/

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}
	if(player_b_damage[id]>0) player_b_damage[id] += random_num(0,3)


[ Dodano: 12-11-2009, 15:46 ]
Poprawiłem wgrywajac starą wersję kodu od public_b_damage

closet




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych